SHIIIIIT!

Jag har suttit och svarat pa endel mail ett tag nu, Vilket var kul. Det ar alltid kul med all mojlig kontakt med sverige jag kan fa. Det ar bra att veta lite vad som hander dar hemma. MEn iallafall, sen oppnade jag mitt mail dar min Essay SKULLE ha varit. Men dar ar den inte. Den ar val troligen inlast nagonstans i cyberspace. Har ar den inte iallafall. Vilket i princip betyder att jag maste skriva om hela. Vilket suger, for jag var klar i princip. Jag ville bara lagga till nagra rader och sen ratta lite 'fel'. MEn det blir inget med om felen.. Jag far skapa lite nya. :(


Kommentarer
Postat av: Otto

JaTyckerOm AllMöjlig Kontakt med Dej!



MenShiiiitdömedessaynen!



pössipössi

2008-11-14 @ 11:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0