Sista footballsmatchen..

Ikvall ar det den sista footballsmatchen.
Lite sorgligt har igen.
Jag ska iallafall dit! Det ar bortamatch.
Vi har vunnit en match den har sasongen, wohoo, great job ;) Men det ar ju inte det som raknas anda ;)
Fick vara betyg sista lektionen idag. Straight A's dock 2 A- men jag skiter fullstandigt i dom har betygen om jag ska vara arlig. Jag kommer aldrig kunna anvanda dom anda. So what's the point?
Vi bytte platser i spanskan idag med. Hatar min nya plats. Jag vill ha tillbaka min gamla! buhuhu! hah
Men det var bara for att alla pratade for mkt. Speciellt, Matt. Inte en lugn stund nar man ar runt honom.
Och han ar fortfarande dodskar i Tim. Och Tim ar inte gay. ahah
Eller han kan ju vara det i hemlighet, men jag skulle inte tro det, det ar inte sa stor chans.
ahahha

Matt
Matt I'll always love you

Hahahah, Matt med Tim i bakgrunden, nar tim var klar med sitt Subwaypapper, sa tog Matt det och skulle 'slanga' det, men han stoppade det i sin bakficka istallet, hahah
Jag vet inte exakt vad han gjorde med det sen, hahahah

Kommentarer
Postat av: Otto

JagGillar Hamburgare...



Jag har inte varit på nå´n fotbollsmatch på länge. Lite trist faktiskt. JagTyckerOm när Snygga tjejer Beundrar Mej.

Idag vid frukosten fick Jag sitta i Elins knä. Den platsen GillarJag. När Du kommer hem ska JagSitta i Ditt knä När Du äter frukost. Den Platsen GillarJag oxå. Ni pratar AlltidLagom TyckerJag.



Ska Du ta med nå´n AmerikaGröt Hem? Jag är fortfarande Nyfiken VetDu! JagKan Smaka vid frukosten TänkteJag.



NEA!

I´ll always LoveYou and You´re Always MyStraightAAAAAAAAAAAAAAAA. DöKär. DääIngenHemlighetDä.



NEANEANEANEANEANEANEANEA<<<<<<<<<<3333333333333

2008-11-07 @ 09:27:44
Postat av: elin

hahaha!!!

han matt verkar rolig!!

men det är lite creepie att han sparade han Tims skräp,, tycker jag iallafall men man kanske gör så när man gillar någon i usa??

puss

2008-11-07 @ 17:14:57
Postat av: Mamma.

Idag har jag varit och besökt Elin på Berzan en sväng. (åhörarvecka)

Det var bara jag som var där och Elin tyckte förståss att det var väldigt pinigt. Hon blev alldeles röd i ansiktet när jag presenterade mig.

Se´n fick jag absolut inte titta i hennes bok och glöm att jag skulle följa med och äta...

Det grämde mig lite eftersom jag var hungrig och skolan bjöd på lunchen. Fick cykla hem och äta gamla rester. Som tur är fick jag stöd av den trevlige läraren som sa att det var bra att jag kom och att han hoppades att fler skulle våga komma.

Jag tror att det är lite för oss föräldrar under åhörarveckan i skolan, som det var för de svarta i USA förr i tiden när de skulle rösta. Det gäller att vara modig!

Hur som helst så var det trevligt och jag lärde mig om sjöfararna på 14-och1500-talet.



Nu ska vi äta äppelpaj och se på Idol.

Puss

2008-11-07 @ 19:11:40
Postat av: Otto

btw lol ^^

<3

2008-11-08 @ 09:47:41
Postat av: elin

ne såhär var det när mamma kom till min skola:

för det första så kom hon för sent så hon knackade på dörren och så blev det helt tyst i klassrummet och så hör man mamma, typ ashögt:

- HEJ, DET ÄR JAG SOM ÄR ELINS MAMMA!!

ehh..du fattar själv

2008-11-08 @ 12:00:41
Postat av: Pappa



Du verkar få fina betyg. Antar att det är VG betyg som du får ??



Vilka betyg finns det ?



Hur är vädret ? På bilderna verkar det som att det är T-shirt väder.

2008-11-08 @ 13:09:18
Postat av: Otto

Waffö?

Nea?

2008-11-09 @ 09:08:57
Postat av: HFF

Hej Linnea

Vilka fina betyg du fick. Bra kämpat

2008-11-09 @ 17:38:35
Postat av: Your friend The Fjortizzzzz

straight As !! shit ! e inte de typ MVG i alla ämnen ??? ;O snyggt jobbat !!

ÄLSKA BÖGAR ! finns de nått härligare ? ;)

men hålle med elinm, skräp grejen va lite creepy :b

älskar dig nea <3333

2008-11-09 @ 22:35:48
Postat av: Your friend The Fjortizzzzz

straight As !! shit ! e inte de typ MVG i alla ämnen ??? ;O snyggt jobbat !!

ÄLSKA BÖGAR ! finns de nått härligare ? ;)

men hålle med elinm, skräp grejen va lite creepy :b

älskar dig nea <3333

2008-11-09 @ 22:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0