Thanksgiving

Thanksgiving.
Troligen den mest amrikanska hogtiden man kan hitta.

Det var val inte direkt som jag hade forvantat mig.
Alla pratar om hur matt man blir den dagen, och att efter man har atit sa gar alla och sover en stund.
Sa jag hade forvantat mig mer mat, (hahah)
Men det var Turkey, potatismos, agg, stuffing och lite annat.
Det var val helt okej, kalkon ar val lite torrt. Jag skulle val inte saga att det var nan finfin middag, men hogtid ar val alltid en hogtid :)
Iallafall vi akte upp till Coopers, samma familj som vi ska aka till Hawaii med (VI HAR BOKAT BILJETTER!!)
Hela familjen samlas och ater. Sen ar det val inte sa mycket mer. hah
Sean hade kommit hem med, han bor i Colorado, sa han ar inte hemma sa ofta.
Sjalvklart kom jag ihag att ta kort nar alla hade atit klart.. ;)
Jag spelade Biljard !! haha Mot Sean, han vann, alla gangerna haha, men det var ju typ min forsta gang.. och det gick helt okej :) Jack och Dr. Cooper var komentatorer hahahah
               

Kommentarer
Postat av: Otto

TorrKalkon.

FinFin middag.

IBet att pölerna är Torrare!

Jack HanVet hur Man tar sig An en God Måltid.

Det SerJag. Han gör nästanPrecis som Jag.

Vad fick Coopers Hundar och katter att äta?

GlömInte att bjuda dom VetDu.

oJagVill oxå spela Biljard.

Men dendär pinnen Tyckerjag är Onödig.

oSå är Dina Alla välvälvälväl oxåOnödiga.

Men om Du så gärna Vill tjata om dom så får du väl göra det. Men JagTänker Inte läsa´t.



Laffs från Din Kommentator. <3

2008-11-30 @ 08:58:06
Postat av: elin

nu har jag kommit hem från bodaborg.

Vi hade otrolit kul! jag fick årets fötter,, haha, och årets träningflitigaste (igen)

tyvärr fick du inget men du kan få mitt fotsalt om du vill

ps. gillar kristines min när jack håller på och fjantar sig vid matbordet!!

puss

2008-11-30 @ 16:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0