Today

Idag sa var det skola, good vara larare alskar att ge laxor!
Speciellt efter halvdagarna.. God, please kill meee
Det ar val inte sa svart igentligen, det ar bara att jag ska get myfatass overthere och borja med dom.. men whatever,.
Var och sprang idag efter skolan, gick val halvdaligt om man sager sa.. hahah, det marks att vi inte sprang mkt i volleybollen, sa det ar val att stretcha mina vader som om det ar det sista dagen pa jorden. Dom ar val inte overdrivet utstretchade.. :P Maste borja nu innan basketen borjar.
Sen sa akte vi hem och jag gjorde pankakor, for 3 gangen inom en vecka xD gah. hahah

Imorgon ar det presidentval. Ingen storre sak med det har borta. Livet rullar pa som vanligt skulle jag tro. Ska nog iallafall kolla pa tv'n om det hander nat speciellt. Jag vet att Jack rostar pa Obama iallafall. Dom skickar in det den dom rostar pa med brev, morton ar val for litet skulle jag tro.

Grandma ar Jacks mormor/farmor. haha Inte hans mamma dar inte! Sa det ar val min 'greatgrandma' egentligen. haha
Sa jag att dom raknade hur manga 'trick or treaters' som kom till deras hus? Nu vet ni iallafall! Nar jag och miriam var dar sa var dom uppe i snart 300, vi far se om det blir nat exakt nr.. :)
Hon ar val lite crazy. hahah :)
Nu nar halloween ar over sa ar det snart dax att borja pynta for Thanksgiving och jul! hahah

Kommentarer
Postat av: Otto

Jag stretchar Varje Dag. Brukar passa på att gäspa samtidigt.

Först tar Jag framvaderna och se´n passar Jag på att fluffa till skalphåret i golvet innan Jag byter över till bakvaderna. Avslutar med några bakbenssprätt.

Ingea konstigheter. Funkar var som hellst. Bra faktiskt.

Mitt Ass är smidigt och muskelstinnt.



Varför fixar Du inte Köttbullar Nean? Med kokt potatis och gräddsås? Och lingonen?

TänkDej Nean Mosat...



Säj till Greatgrandman att Hon får Räkna in Mej med. Jag satt på Din arm med Döskalledressen på. DuVet Nean Inte den med skinn och nitar utan Den Stickade tröjan.

Å såSaJag GRRRRrrrr!

(detvarnärdutogkortetpåhennedåkikadeJagfram

annarssattjagunderdinkostymdärvarmyysss)



CrazyLove.

2008-11-04 @ 09:47:06
Postat av: elin

här i lilla sverige är det världens grej att usa ska välja president.

det är massa tv som ska va "med" och berätta varje liten detalj som händer. och dom säger typ att det här valet kommer att typ påverka hela världen och massa och så sitter ni som bor i Usa och vet ingeting, det tycker jag är lite konstigt

vad ska kristine och grandgrandma välja då?

puss

2008-11-04 @ 15:42:23
Postat av: Mamma

Heja Obama!

Godnatt.

2008-11-04 @ 21:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0