TWILIGHT!

Twilight

Twilight in my <3
Forever and ever.
Filmen var skiiitbra.
Edward Cullen in my <3
He is H-O-T.

 



Sa vi var riktigt laddade att aka till filmen hela dagen. Det var i princip det anda vi pratade om i skolan den dagen. hahah Vi hade tillochmed gjort trojor med olika 'teams' hahh.
Vi akte iallafall 4.30 fran morton, lite efter vart tidsschema, filmen borjade klockan 7.45, men eftersom allt som har med twilight att gora har ar sa stort var vi tvugna att vara dar tidigt.
Och jag ljuger inte, Det blev en laaaaaaaaang ko in till biosalongen, och det var manga som trangde sig, sa vi kom langre och langre bak i kon, i borjan sa var vi valdigt langt fram. Matt och Alyssa blev lite halvpissed, men vi fick helt okej platser anda. Allt dom hade planerat gick lite till spillo, dom hade tjatat om deras 'process' flera veckor innan. Forst tar man platser, SEN fixar man snax och annat man behover gora.
Matt har varit avundssjuk pa mina quarter ringar som jag  fixade med Mercedes och KAyla for ett tag sen, sa nu VAR VI TVUNGNA(!!!!) att ha nat matchande. hahha sa nu har vi matchande armband. (Men jag tappade bort min ring igar.. ) Filmen var iallafall amazing. Helt klart vard att se! Men jag tror att man tycker den ar battre om man har last boken innan :) Jag ska iallafall se den igen. Och jag vet att Alyssa och Matt ocksa vill gora det hhaha. Men vi ar val geeks. hah








Kommentarer
Postat av: Otto

Jag Ser på Dina ögon att Du Smittats av filmen.

För visst är det en Varulvsfilm?

Kul Ni verkar ha!

DeäBraTyckerJag.

Ska till HFF.

DäräSkiiitbra!

Farmor in <3

Hon är H-O-T.

Forever and ever.



Du&Jag kan ha matchande halsband när Du kommer Hem TänkteJag. <3

2008-11-24 @ 07:53:47
Postat av: elin

Jag vill också se den!!!!

jag vet inte om jag lyder ditt råd och läser boken först.. men det får vi se..

Matt är söt, men det är en liten "pottfrilla" varníng tycker jag :)

imorn ska jag sjukgymnatisera (eller hur man säger)

önska mig lycka till

puss på dig

2008-11-24 @ 17:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0