Alskaaa Houseee

Alska house. . slut

Det ar housemaraton, fran typ 12 till 6. Snart ar klockan 4.
Men jag har inte, tro det eller ej, suttit klistrad. Jag akte med Kendra, och hennes lillebror, deras foraldrar, alyssa, Tylor (kendras kille) och miriam till Plaza. Det ar en mexikansk resturang. Sa nu har jag fatt min forsta 'doggybag' hiihhi.
Men forovrigt sa har jag suttit klistrad.
Det var lite roligt, for alyssa pratade om ett houseprogram hon hade sett om en kille som svalde en tandpetare. Och just nu sa ar det just den. hehhe
Jag ar kissnodig och behover duscha. vi far se om jag kan slita mig.
Det ar ett program som jag har sett just nu sa jag kanske kan offra mig.

jag vet inte vad jag ska gora. I'm confused. Men vi far se. Jag far val hitta pa naaat.


Kommentarer
Postat av: Otto

HittpåNåtÄBra.

ConfusedDäÄOnödigt.

KissaDäÄNödVändigt.



Ska åka till Mormor&Morfar. Ensam i baksätet.

ElinoEric ska på Fotbollsavslutning.

Ganska bra för JagBlirHuvudpersonen.

Jag Vet Vad Jag Ska Göra. Hittar Alltid på Nåt.



FrolicLikeMoi<3<3<3<3<3

2008-10-11 @ 08:59:10
Postat av: elin

din första doggybag? Vad är det? En hundväska?

VARFÖR har du inte suttit klistrad!! Det äger ju!!

För oss så börjar House på tisdag!! Wohoo

Puss på dig

2008-10-11 @ 10:57:27
Postat av: Otto



JagVet vad doggybag är.

Det är en typ korg som Jag åker till Farmor i.

Jag sitter insvept i en filt medhundtassarpå och åker på mattes cykelstyre.

I början TyckteJag det var läbbigt och Jag Darrade.

Nu är det MerFräsigt TyckerJag. Jag åker Alltid Först om Flocken är med. Nåt Annat TyckerJagInte är Bra. JagVill juha Kollen på Er.

Matte säger att hon ska skaffa en lädermössa och glasögon till Mej. Mössan blir nog bra TrorJag för det finns endel som fnissar åt Mina öron som flaxar högt. DomAndra Ögona VetJag Inte om Jag Villha.



Husse har ingen doggybag på Sin cykel så det är ju Perfekt. Nu behöver Du ju inte köpa nå´n annan present till honom innan Du kommer Hem. Snälla Dom va på restauranten. Var det gott käk oxå?



SmackeliSmack.



2008-10-12 @ 16:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0