Brollopet :)

Brollop Brollop Brollop Brollop
Brollopet var val.. annorlunda :)
Dom gifte sig i en lada haha :)
Vi kom dit och jag var seriost en knapp cm fran att satta min fot i en hundbajs nar jag gick ut ur bilen. Sen sa fick vi vanta ett tag, till klockan 4, da det borjade. Sjalva cermonin eller vad man sager, var ungefar en kvart. Jag vet inte hur langa andra brollops ar, men jag tyckte det gick valdigt fort. Det enda brollop som jag kommer ihag nagot ifran var anders och susannes, och det ar inte mycketjag komer ihag fran det.
Iallafall, det var e liten hast/ pony (jag har inen aning vad et ar for skillna,ni vet, jag ar ju ett hastgeni..) som kom in med ringarna. Gulligt :)
Efter att jag, miriam hade brakat ett ta om blombuketten (hahaha), sa akte vi vidare och at mat. Och tarta :) Jacks pappa gav mig och miriam n rink med lite starkt i hahaha. Vi drack dt inte dock.. hahah. Undrar hur mycket alkohol det r  de drinken.. Inte anns Jack drack det haha. Sen sa skulle dom kasta blommorna och sant. Miriam sa precs innan att hon inte ville fanga den, for d skulle on vara tvungen att ringa hennes kille i tyskland haha. Gissa vem som far buketten, om inte Miriam hahhah!
Efter brollopet sa gick jag och Alyssa pa bio. Vi sag 'Eagle eye' Rikigt bra film! Rekomendras vekligen! Jack, Kristine oh iriam sag den iar nar jag var hemma.. Vi traffad lite annat folk pabion ocksa :) Sen nar vi kom hem sa hade vi roligt med heumalloger, hahaha, skaforsoka lagga upp video, men jag v intehur man gor.. Kommer om jag klurar ut hur man gor!
Datorn lagger upp lite bilder overallt och tagetbordet ar seegt, sa alla boktver kommer inte upp, men det far ni val leva med. godkvall!
Brollop Brollop Brollop 
Brollop Brollop Hundbajs brollop Brollop Brollop Brollop Brollop Brollop Brollop Brollop Brollop Brollop Brollop Brollop Brollop 
Brollop Brollop Brollop Brollop Brollop Brollop Brollop Brollop Brollop Brollop 

Kommentarer
Postat av: Otto

WofYeahh...Du är Awsome!

Tänkte Du på Mej när Du var nära att kliva i bajsen Nean? JagTycker att Den liknar Min Bajs.

RiktigtGullig faktiskt.

Verkar va ett Trevligt Bröllop. När Du gifter Dej kan Jag bära fram ringarna om Du Vill Nean. Sött Alla skulle Tycka DetVa VetDu. Jag ska oxå ha kudden med ringarna på ryggen TänkteJag. Jack, Kristine och Miriam får komma och titta på Oss om Dom vill.

DinBästMan.

2008-10-26 @ 09:48:08
Postat av: Pappa

Kul med alla bilder

2008-10-26 @ 16:21:52
Postat av: mio

linnea!!!! jag saknar dig min snygging! :( :* <3333333

2008-10-26 @ 17:12:16
Postat av: Your friend The Fjortizzzzz

Guuu va mysigt med bilder !!!

NU är jag igång igen ! förlåt att ja inte kommenterat på ett tag, sen england fan ! :O omg ! verkligen ledsen men jag har haft FULLT upp !! skolan tar kol på mig och min syrra har precis fått HELA vänner boxen med alla avsnitt !! AAHHH ;D;D hahah fatta vad jag gör så fort jag får nåra extra minuter ;) men nu ska jag börja kolla igen ! KULKULKUL MED BILDER och som alltid ser du OTROLIG UT <3333 jättesuperduper söööt !!

Älskar och Saknar dig så det värker i hela mig <3

2008-10-26 @ 19:26:47
Postat av: Your friend The Fjortizzzzz

BUUHUU va jag saknar dig vännen!!!!!!!!!! :'( <333333

2008-10-26 @ 19:28:30
Postat av: Lisa

HEEJ gummsan!!

FAAn vad sööööööt du är!!!

Jag har det bra här hemmma ,grymmt skönt med lov!!!

jag saknaar dig så otroligt mycket!!!

fortsätt lägga in bilder,,då lovar jag att komentera oftare..

PUSSSSSAR!!<3333333333333333333

2008-10-26 @ 23:01:36
Postat av: mynameisdisa

hahahhaha det är en fucking häst med på bröloppet!!! hahahahaah



håller meed dom andra, FETT skoj med bilder!!!





lööööööööv<3

2008-10-28 @ 11:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0