Chokladmuffins

Jag ar typ obsessed about chokladmuffins, maste sluta okej inte sluta, men ata mindre av dom.. hah
Jag och Miriam skulle egentligen ha nan slags utvecklingssamtal, men eftersom vi ar 'speciella fall' och skoter oss och har bra betyg ialla amnen sa slipper vi. Men om vi slutar skota oss sa far vi ga pa dom dar samtalen anda. Men lararna.. gor val endel undantag for 'utbytesstudenterna'. Vi hamnar defenitiv inte i samma situation som en 'vanlig' elev om vi svar/ inte gor laxor eller liknade. For dom svar inte i skolan har. Det gor man inte for da blir det kvarsittning, och om man gor det flera ganger sa ringer dom hem eller sa blir det att ga till rektorn. hahah
Tim borjar val komma i the dangerzone.. Han har borjat saga motherforeigner istallet. hahah

Nu ska jag gora laxor, ikvall ar det volleyboll. GAH jag ar nervos!

Kommentarer
Postat av: Otto



Chokladmuffins NONo... Wff

Tänkpå att JagnästanDör om Jag äter sånt.

Nys hellre Nean.

Bli OBSESSED i GRÖT!

Nervös NoNO...GAHff

VaPumpedtill1000.



:| (OttoätitchokladmuffinsserDu)

2008-10-15 @ 10:39:35
Postat av: Mamma

Hur vet Du att du defintitivt inte hamnar i samma situation som infödingarna om du svär/inte gör läxorna eller liknande?

Har du testat..?

Motherforeigner är inte så dumt att säga.

Det känns ju främmande för mamman att det gulliga barnet hon fostrat blivit grovt och fult i munnen.

Ingen mamma önskar sig nog det.

Jag gillar bestraffningen som de har .



"Att svärja är bevis på bristande kultur och bildning".

2008-10-15 @ 17:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0