Corn, corn, corn, whereever you look..

Idag sa akte vi till Olympia. Vi hade allsang i bilen hahah, eller jag och alyssa hade det. VI kopte halloweenkostymer, sa jag ska inte ha luciadrakten da iallafall. Jag ska vara polis HAHAHAHAHH! Sexybeast.
Miriam forsokte hitta sin 'bavariandress', men det fanns ingen, sa hon tog narmaste liknande ;)
Upptackte nyss att dragkedjan var trasig pa min.. Oups.. Men kristine sa att hennes mamma kanske kunde fixa det. Annars far det val bli lucia anda. haha
Efterdet sa kollade vi efter basketbollsskor, funderar faktiskt pa att kopa ett par, vi far se. Man maste ju 'go with the flow' hahah. Efter det sa akte vi till ett majsfalt. Som var en labyrint haha. man skulle hitta olika stationer och sant. Sen akte vi till mitt favoritsatlle; Walmart! wohoo haha 
bilder kommer for jag maste verkligen gora laxor.
Hej


Kommentarer
Postat av: Otto

Nea,Nea,Nea,Nea Whereever I look...



Ja Nean. Jag har inte berättat det här förrut.

Jag har tittat och tittat efter Dej.

Lite jobbigt att skriva om för Jag måste erkänna att Jag gått på Niten flera gånger.

Typ: SNYGG Tjej springer förbi matte och Mej i spåret. Hon är så förföriskt lik Dej bakifrån och Jag kubbar efter. Hon upptäcker Mej och vänder sej om. Jag ser att hon inte alls är lika Snygg som Du och lubbar Besviken tillbaks till matte...



Men Nean Jag börjar lära Mej...



Fast Nu ska Jag åka till HFF. Sova över ska Jag oxå göra. Jag säger somDu Alltid gör. hahha.



YourBabeCorn.





2008-10-27 @ 10:04:51
Postat av: Pappa

Har tagit två semester dar nu måndag o tisdag på november lovet.

2008-10-27 @ 11:05:43
Postat av: Anonym

vi tycker att du är söt snygg och mycket duktig du skall inte ha bekymmer om kläder,ta på dej vad som helst för allt klär en skönhet.otto hälsar så mycket,han har glömt alla nu på grund av farmors köttbullar.Tänker på dej och vi saknar dej.Hälsningar från HFF.

2008-10-28 @ 10:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0