FOOTBALL ROCKS!!

Okej, eftersom jag inte kunde skriva nagot igar, sa kommer en liten summering av gardagen:
Det var twinday, jag och miriam var 'tvillingar' vi hade pa oss vara 'i love NY' trojor och shorts. OCH VI VANN! :D
WOHOO! :)
Men jag skojja bara med att vi vann drinktavlingen, vi kom tydligen sist (A)
Jag fick vara med pa lunchaktiviteten for det vara bara jag som var junior och tjej dar just da, Det vara iallafall treasure hunt. Jag var med AJ. Det gick val inte overdrivet bra for oss (A) vi kom typ sist. Okej, inte typ, vi kom sist. :P
MEn vi anstrangde val oss inte overdrivet mkt heller :P
Sen efter skolan sa var det ' Macho volleyboll'. Dvs. Volleyboll for killarna. Det var Seniors och Freshmens mot Juniors och Sophmores (jagvetintehurdetstavas) Seniorochfreshmenlaget vann :(
Sen efter det sa var det volleybollmatch, borta, mot White pass. Vi vann forsta matchen, men forlora dom andra tva. Men vi blir battre iallafall. och det ar ju positivt :D
Varsity forlora ocksa.

Okej IDAG!
Jag gick upp kl kvart i 6. (Yippie!) For att ga till 'powderpuff' traning som borjade klockan 7. Well, vi kom i tid. Men det var val ungefar 7-8 st dar bara, och ingen 'tranare' :P Sa vi fick ringa till 'tranarna'. Cole kom iallafall sa vi fick lite gjort. Vi pratade mest om olika positioner och sant man kan spela.
Det var 'wackedout wednesday' idag, och vi kan val saga att vissa gar in for det stenhart! ahah
Jag tog dock inte sa mkt bilder.. :(
Lunchaktiviteten idag var nan typ av stafett, som jag ocksa var tvungen att vara med pa eftersom ingen annan ville/var dar. hahaha.
Det sog val. hahh. Man var tvungen att snurra nagra varv runt ett baseballtra och sen springa och gora mal med en basketboll. hahahah Jag kom sist (A) men sonm tur var sa var dom tvugna att gora det igen, for tydligen sa fuska nan, och da sa gick det battre, jag skulle bara rakna hur manga varv tim snurrade sa han visste nar han kunde springa hahahahaha. :D
OCH jag fick veta att Kendra och Kevin har nat pagang. Well, that sucks kidof bad.. Yeah, and they kissed yesterday too.. So i don't know :(
Volleybolltraning och sen POWDERPUFF!
Alska Football :D Det var ASKUL! Vi korde dock inte vanlig football, vi hade inga skydd eller sa, och vi fick inte tacklas. Man hade band i ett rep som man hade runt midjan och nar det andra laget fick tag i ett band sa var man 'tacklad' eller man kunde iallafall inte spela mer pa den omgangen. Men det var bara den som hade bollen som man fick ta banden ifran. Det later sakert jatte konstigt menmen. :)
Jag ramla typ hela tiden, for det var sa halt pa graset hahaha och sa tacklades vi val lite anda, aven fast man inte fick, sa jag kommer nog ha lite blamarken imorron anda. hahaha
Vi vann! 36-8. Det var seniors och freshmen mot juniors och sophmores igen. :D
Det var iallafall askul :D

Sen nar vi kom hem sa testade jag en skjorta och en 'kavaj' som jag ska ha imorron till 'dress up&dress down' (temat for torsdag, Dom hogre klasserna ska kla upp sig fint och dom yngre ska ha lite mer slappa klader) Miriam ska ha en klanning sa vi ska ga som ett par :)
Jag skulle ha min klanning forst, men sen kom jag pa denna underbara ide! Jag ar ett geni!
hahahahahha

Okej, jag har nu annu ett problem.
det handlar om homecoming igen. Okej, jag kan antingen:

1: Ga med Joseph, den andra utbytesstudenten, som jag troligen inte kommer ha sa roligt med om vi inte gar med lite annat folk, for man forstar i princip inte vad han sager.

eller,

2: Ga med Kayla, en kompis, som jag troligen kommer ha mer roligt med.

Men det ar ju liksom den enda homecoming jag kommer att ga till och man ska val kanske ha en date da? Jag vet inte.. Jag kommer som sagt nog inte ha sa roligt med honom. Men det ar ju en date, annars far jag ga med kayla som jag troligen kommer ha mer roligt med.
Vad tycker ni jag ska gora?


Bilder kommer..

Kommentarer
Postat av: Otto



Glasklart. Gå med Keyla. Man ska ha Roligt!



Powderpuff verkar Roligt. Det kör Vi när Du kommerHem igenNea! Jag tror Jag kommer Vinna. Jag är himla Snabb VetJag.



Men det var ju Roligt att Du och Miriam vann som Tvillingar. Det hade Du&Jag oxå gjort.

Snurra runt ett baseballträ låter larvigt. Jag skulle inte heller ha gjort MittBästa.



Du&Jag=Geni.

2008-10-02 @ 09:07:43
Postat av: Ellen

Jag tycker också du ska gå med Keyla. Du kommer ångra dig om du går med Joseph och bara sitter och vill därifrån! Puss och kram <33

2008-10-02 @ 16:46:26
Postat av: Mamma



Håller med ovanstående.



Igårkväll hade jag "tjejkväll". Jag blev på gott humör. Tänkvärt och mysigt.



Nu ska Elin och jag strax träffa Janne som lovat tömma Elins knä. Det fyller på sig och gör ont.

Sedan tänket jag träna en timme och städa. (Jippie)



Hälsa familjen! Hur mår de?

Kram!<3



P.s. Otto hälsar. (Han sitter här och glor iallafall...)



2008-10-03 @ 09:08:49
Postat av: Otto

VagöruNean?

Pöösaas<3

2008-10-03 @ 17:46:38
Postat av: Ebba

Heej vännen. Hoppas verkligen att allt är bra med dig, jag röstar också för att du ska gå med Keyla. Du ska ha roligt, inte sitta och glo. Det kommer ju såklart andra också så oroa dig inte, gå med henne det blir nog mer avslappnat då. Missa inte mejlet jag skickade, älskar díg. <33 pusselipuss

2008-10-03 @ 19:51:24
Postat av: Mormorbror Göran

Hej! Det kanske är för sent att rösta, men jag läser först nu, på fredagskvällen här. Jag tycker Du ska gå med Joseph. Det blir en utmaning för Er båda. Försök lära känna honom, var personlig och prata mycket själv. Tänk att Du ska försöka göra det roligt för honom, då har Du i alla fall gjort en god gärning som Du kommer att må gott utav. Och kanske blir det trevligt för Dig också!

2008-10-03 @ 21:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0