Halvdagar!

Halvdagar i skolan! Wohoo! Vi gar till klockan 12 hela veckan, sa himla skoont!
Alyssa och Kristine sa att jag har blivit mkt battre pa att prata engelska (A) That made my day :) hah vilket betyder att jag sog pretty much forut men anda :) hahaha
Imorron ar det sista hemmamatchen for volleybollen, vilket betyder seniornight, vilket jag inte har nagon aning om vad det ar. Eftersom Joey ar suspended sa har vi ingen senior iallafall. Vi far se haha. That's gonna be interesting.
+2 matcher for JV's im exited :D
Om 2 veckor borjar basketsasongen! Thats something to get exited about! :D
Imorron plockar alyssa upp oss med sin bil, hennes mormor har val trottnat pa att skjutsa omkring henne :)

Kommentarer
Postat av: Otto

HemmaIgen!



JagTror att seniornight är en trevlig tillställning. Låter som den Jag Nyss haft...

Supperschysst. Köttbullar till middag Varje dag.



Farfar fick dock för sig att Farmor var HANS!

DuVet Nean att Jag Aldrig är speciellt Arg. Men det finns gränser. Farfar retade Mej och försökte TA MIN Farmor när Jag som bäst höll på att Gosa med Henne. Jag VarTvungen att sätta honom på Plats och ge hans DummaTahand ett Nafshål! Han blev allt lite Paff. RättÅtHan...

AttTaMinBästaFlock utan tillåtelse får Konsekvenser!



(fastegentligenärfarfarsnällmenenstorretstickaärhan ochävengamlafarfädermåstelärassitta)



:D =OttoräckeruttunganåtretstickorSerDu.



2008-10-28 @ 20:36:24
Postat av: Anonym

2008-10-29 @ 15:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0