harklippning

Klippte just Jacks har hahahah
det blev val... okej.. hahahhaha
Jag har val kommit fram till att jag inte ska bli frisor. hahah

Skolan idag var val okej. Hande inte sa mkt. Pratade inget med Kevin. weird.
Menmen. Skitsamma.
Har biologi och spanska (!?) laxa. Jag hann inte gora klar spanskan i skolan, och nan gang maste ju vara den forsta. Det var latt anda.

Homecomingmatchen forlorade vi stort. We got our butts kicked om man sager sa. typ 41-7.
och det regnade, sa det blev ingen bonfire anda.

Alyssa har inte 9 syskon. Men Steffie har det. :)


Kommentarer
Postat av: Otto



Yvonne klipper Mitt hår.

Det är en lång historia.



Ska till HFF!



P.S. ModigJackär. HaDetKul! <3

2008-10-07 @ 08:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0