Hemma igen

Hemma igen efter volleybollsturneringen. Vi kan val saga att det gar battre nu an forut. Vi akte lite fore dom andra sa vi kom till heidis foraldrar lite fore dom andra. Vi gick och la oss typ halv 1 . Och jag vaknade en kvart innan vi skulle aka, typ 5.15, for jag horde inte nar dom andra gick upp ;P
Men jag hann, jag hade inte sa mkt att gora. Kvallen innan var rolig, vi pratade mest. hiiih
Hade ingen aning om att en hunds mun ar renare an en manniskas, man far reda pa mkt nya, intressanta saker har borta, haha. Inte sa troligt om man luktar pa en hunds andedrakt.. hehe, men om en manniska inte skulle borsta tanderna sa luktar det ju inte heller sommarang.
Vi vann en match i volleyboll turneringen iallafall. Sen sa akte vi till Red Robin och at dar.
Tylor och James var dar ocksa. Vi hittade heliumballonger hahah, sa vi hade val lite kul med dom med innan vi akte. ;)
Nu ska jag nog dra mig. Godnatt.

imorron blir det troligen shoppiing :)  $.$

Kommentarer
Postat av: Otto



PåRättVäg. Hemma. Skönt AttVara.



JagHör AlltidBra när DomAndra går upp.

Då går Jag oxå Upp. Sen går Jag OLäggerMejIgen. Skönt att Sova Mer än Du gör Där TyckerJag.

JagGillar Inte att borsta tänderna. Det är Bättre att Lukta somJag.

Tror Du inte att Dom menar att Hundar har RenareOrd i sina munnar?



GåPåTvåBenGåPåTvåBen FörDej!

(utangodis) <3

2008-10-19 @ 09:06:52
Postat av: elin

hejsan Nea!! kul att ni vann en match i volleybollturneringen!!

idag så har vi städat (lika kul som vanligt) och så har vi badat otto, och han älskade det! NOT!

nu luktar han lite bättre men munnen ska vi inte säga nåt om..det känns lite skrämmande att vi ska ha sämre andedräkt än han :S

På tisadag så ska vi till Folkungavallen för att hämta vårt pris för att vi vann serien!

Och så måste jag skryta lite med!! Vi säljer ju New Body-kläder i fotbollen för att få in pengar till cupen i sommar, och då skulle man minst sälja 5 paket,,, och jag har sålt 29 och det kommer mer!!

men igentligen är de där 29 mammas förtjänst men iallafall :D(hon sålde dem på jobbet)

puss på dig

2008-10-19 @ 15:08:10
Postat av: Mamma



Grattis till vinsten!!

Ni är nog inte så dåliga iallafall.



Sälje&kränge...och skjutse&fare...Knäeligt.

(fast det är ju synd om Na´...)

2008-10-19 @ 18:06:31
Postat av: Mamma

Tack för chatten!

<3<3<3<3<3<3<3<3<

2008-10-19 @ 20:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0