Homecoming

Min dag borjade med att jag vaknade klockan 9. Av att telefonen ringde. Jag ringde disa. Sen sa gjorde jag val inte overdrivet mkt. Jag forsokte fa tag i nagon som visste nar vi skulle aka och ata. gick val inte overdrivet bra om man sager sa. hahah. typ kvart i 2 sa ringde jag till 'the Dunlaps' hus. Och kevin sa att vi skulle aka halv 3. GREAT! vad bra att ni berattar sant for mig. Men jag var iallafall inte klar da, for jag var tvungen att fixa mitt har. Jacks kusin gjorde det pa mig. Lockigt. Bilder kommer.
Men iallafall 10 over 3 var hon klar med mitt har. Sa da kom Joseph, Tim och Kevin och hamtade mig hos Jacks kusin. Men sen var vi tvungna att aka tillbaka till mitt hus, for Tim hade inga skor, sa han skulle lana ett par av Jack. Sen sa akte vi och hamtade upp Tims date, Stacy.  Sen akte vi och hamtade Tyson och Etta. Och efter det sa akte vi och hamtade upp Kevins date. Hon var fran Seattle och hon hade en kille. Vi akte iallafall till 'famous joes' (typ) och at dar. Tyson och Tim sov pa vagen dit. hahah. Sen pa vagen hem sa korde Tyson. Vi korde 10 fingrar. Bra om man ar med folk man inte kanner. :) Sen var det val lite konstigt. Kevin flortade val ganska mkt med sin date tills han fick veta att hon hade en kille. Och da sa bestamde han sig for att satsa pa mig istallet. haha. weird. Touchietouchie. hehe. Men jag vet inte. Det hela ar val lite komplicerat. Att han ar en san player assa. For jag gillar honom fortfarande.
Sen nar vi kom tillbaka till morton sa fixade vi oss, bytte till vara klanningar och tog kort.
Sen sa akte vi till skolan dar dansen var. Det var val okej. Inte dodskul precis men helt okej. Men dar sa dansade kevin bara med sin date. Som jag sa, jag har ingen aning.
Maybe he just want's the girls for the funny stuff.
We'll see.
Sen sa stjutsade dom hem mig och nu sitter jag har. Jag borjar val bli lite trott nu. Forut hade jag garna gjort nagot, ebba vet, hon vaknade av min trevliga stamma en tidg sondagmorgon. Men jag ringer imorronbitti, da far jag val dra mig upp sa ebba kan sova ut.
vi far se vad som hander med kevin. HA EN ROLIG DAG ALLIHOPA! Nu ska jag ga och lagga mig.

Kommentarer
Postat av: Otto

Jag Blir lite Trött på Dej ibland Nea. JagVet inte varför men det bara händer. JagTycker. Brydde Du Dej om DinDejt? Vad pratade Ni om? Hade han roligt ihop med Dej TrorDu?



Bra att DuSitter där nu så att Du kan TaDej en funderare: Vad håller Jag på med egentligen?



JagTyckte att det här var KompliceratBlaj.



SåädäMenJagÄlskarDejändå.





2008-10-05 @ 13:55:21
Postat av: Alina

Godagens! Kikar in:)

2008-10-05 @ 13:59:11
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0