House of Wax

Jag ar patetisk. hahah
Jag sitter ensam och kollar pa skrackfilmer. hahahahhahah
Eww. Men Ar det halloween sa far jag val sta ut. jag har fastnat pa house of wax. jag haller pa att groosanermig. GAH. Alyssa ska iallafall kolla med mig nu hahha.

Matchen igar gick bra. Varsity spelade som bast :) Arligt den basta matchen under hela sasongen. Men vi forlora. Jvs gick det val lite samre for.. hahah.
Pa vagen hem sa  stannade vi och at pizza och jag, kayla och Mercedes 'forlovade oss' med ringar fran 25cents atomater hahah :D Men min var ful, sa jag bytte den med mercedes och sen sa fixade vi en ny till var :) haha

Basketen borjar den 19 nov. Sa det ar ungefar 2 veckor dit. Om jag komme rmed i Varsity dar med beror pa hur manga som ska vara med och hur bra jag ar.

Kommentarer
Postat av: Otto

JagoDu ska groosaneross när Du kommerHem!



Och Jag skaHa Din FinaRing iMitthalsband och Du skaHa MinFinaRing iDitthalsband. Och så ska vi VaPatetiska och Se "When a Stranger Calls".



DuärsåHimlaBäst.

<3

2008-11-03 @ 10:26:21
Postat av: elin

om du inte kommer med så är de konstiga

2008-11-03 @ 17:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0