house

Kollar pa House. Det ar repriser, men jag kollar anda. Just nu ar det ett avsnitt som jag inte har sett. Sen ska jag ga och duscha och sen ga och lagga mig. Jag gick och la mig ungefar klockan 2 i natt och vakande kl 11. Sen sa pratade/chattade jag med med ebba och amanda. Saknar att prata svenska ibland.. Kan verkligen behova gora det ibland,  det ar bra att ni verkligen sager vad ni tycker och ar arliga. Det behovs har borta.
Var lite seg. Kollade pa tv, tills Alyssa kom. Hon skulle stada iordning i skolan efter gardagen, sa jag och miriam hjalpte henne. Det var vi och steffie, marco och deras smasyskon och deras mamma som var dar. Dom har 10 barn :O
Det var val lite halvsegt. Sen sa akte vi hem igen. Och nu sitter jag har.

bilder fran veckan kommer.

Kommentarer
Postat av: Otto



WoofNean! <3

JagVisste att Du skulle TyckaOm att

JagsavadJagTyckte. Det är Bra om Du säger tillMej när du blir LiteTrött oxå. Det behövs HärHemma. Och Det är ju Fint att Du kan SittaDär och TaDej en Funderare lite till TyckerJag.



JagFörstår att det är Tråkigt att inte prata Svenska. Det ska ViGöra helatiden när Du kommer HemIgen.



SyndOmDej som duschar såOfta. Det var Jättelängesen Jag duschade hela kroppen. Det Trivs Jag med. Och så slipper Jag att Dom kallar Mej Uras som Barna Hedenhös hund. Jag anar att Dom Tycker han är Ful. Det FörstårJag på sättet som Dom skrattar åt Mej. JagTycker det är Roligare när Dom Skrattar på ettAnnat sätt åt Mej. Men Jag Måste Ofta duscha Underredet VetDu. Det TrivsJag Inte heller med Men det går an. Det går Fort och sen Skakar&Springer JagSnabbt. Då ser Jag inte ut som Uras. Och En sak blir faktiskt Bättre när Jag duschat. JagFår Gosa Mycket. När Jag inte duschat Puttar Dom bortMej ibland. Och Det VillJagInte!



MenNean Om Du InteVill Duscha så ska JagIntePuttaBortDej. JagVillAlltidGosamedDej!



Din.

2008-10-06 @ 09:42:26
Postat av: Mamma

Har Alyssa 9 syskon?!

2008-10-06 @ 16:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0