I have the most complicated life...

Okej, jag har haft det lite komplicerat idag.
Vi kan val borja fran borjan. Joseph fragade mig igar om jag ville ga med honom till homecoming. Och jag sa att jag var tvungen att fraga Kayla. och det gjorde jag. Jag hade redan problem da, for jag forstar inte riktigt vad joseph sager (han ar fran tjeckien) och han ar val inte overdrivet rolig, eller vi har iallafall inte samma humor. Men idag sa fick jag iallafall (i 3rd period) att Joseph hade en annan date, en tjej fran brasilien, en annan utbytesstudent. Sa jag pratade med honom om det. Och han sa att Tim hade sagt till honom att jag inte ville ga med honom, vilket jag inte hade sagt till honom, men jag hade val kanske gett en liten vink typ. haha sounds weird.
Men iallafall, sa Joseph skulle iallafall prata med Jackie, deras vardmamma och sen ringa till mig. Well he never called. Jag akte pa volleybollmatch, vilket vi forlora btw. Valdigt stort. Och jag vantade med min lilla telefon. Och jag vantade.. Och plotsligt sa fick jag ett sms fran Casey. Som fragade om jag ville ga till homecoming med honom. Och I kindof said yes. Utan att ha pratat med joseph, for han ringde aldrig (!) Men sa da var jag tvungen att ringa honom iallafall, och da sager han att han vill ga med mig istallet for tjejen fran brasilien. Well. THAT'S GREAT! och det kunde du inte ha klammt ur dig lite tidigare? Sa da hade jag ett (eller tva) ganska stort problem. Sa jag ringde till Kevin och fragade vad joseph egentligen menade (som sagt jag har endel problem med att forsta vad han sager..) . Och han sa att Joseph ville hellre ga med mig. Och det suger ju lite, for jag tror att jag skulle ha mer att prata om med Casey. Vi har val lite mer av samma humor. SA jag hade stora problem pa vagen hem, och dom flesta i bussen var tvungna att hjalpa mig. haha.
Men sen nar vi kom fram sa ringde jag iallafall Joseph en gang till. Och det var ju faktiskt han som fraga mig forst. (Och skaffade sig en ny date, men anda.) Ehm, och casey var vid skolan nar vi kom, sa jag berattad forhonom hur jag skulle gora iallafall. MEN, he likes me really bad. Han gillar mig pretty bad. Och jag gillar val inte direkt honom sa, och nu tror jag att jag har gett honom lite falska forhoppningar... Och det ar ju inte sa bra.. hehehe..

Men IDAG!!
Jag hade jacks klader, skjorta, slips och kavaj, mina baggyjeans och mina pilotsolglasogon. It was awsome!
Jag vann :) idag var det carcram eller nat, vilket gick ut pa att man skulle pressa in sa mkt folk som mojligt i en bil. HAHAHHAHAH. bilder kommer. klockan ar typ halv 11 har sa jag ska ga och gora mig iordning och ga och lagga mig.
Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Otto



Dom skrattar åt Ditt Komplicerade Liv här Nean.

Det TyckerJag är taskigt. Men Jag måste erkänna att Jag har lite svårt att förstå allt.

Jag skulle göra på ett annat sätt Men det är Du som bestämmer vad som är Bäst för Dej Nean. Och det är ju Bra att folk är hjälpsamma mot Dej på bussen. Du RederDejNean VetJag.



JagMåste få Se VinnarLooken! Jag Förstår att Jack Måste va Stolt över DejNean! Det hade Jag varit om Du klätt ut Dej till Mej och Vunnit!

Och TänkOm du haft med Mej på carcram Nean.

När kan man Inte klämma in en Otto Till VetJag?

Vi hade Vunnit!



Klockan är typ 11 så Jag ska oxå gå och lägga Mej.

Det är AlltSkönt.



Din SötiZzzzzz........

2008-10-04 @ 11:02:17
Postat av: Mormorbror Göran

Bra Linnéa, Du gjorde helt rätt! Hoppas det blir kul! Det hänger mest av allt på Dig själv!

2008-10-04 @ 22:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0