Min nya livsstil ar under grundande..

Igar hann jag inte skriva nagot. Jag hade ett spanska projekt som jag var tvungen att gora. Vi skulle Gora en 'modetidning'. Vilket sog, valdigt hart. Jag skulle ha gjort det igar pa spanska lektionen, men alla juniors och seniors skulle pa en infogrej om centalcollage. I borjan tyckte jag att 'varfor ska jag ga pa det har?' men efter ett tag sa blev det faktiskt mer intressant. Jag fick veta mer hur highschool faktiskt fungerar, man behover ha tagit vissa klasser for att komma in till ett collage. Och Det fick mig att komma att tanka pa hur dom borde kanna sig. Precis som jag. Jag har ingen aning om vad jag vill ga i gymnasiet. Det ar exakt samma sak. Inte konstigt att tonaringar ar stressade jamnt. Alla gar och oroar sig over allt. Och jag vet hur det kanns, forjavligt.
Jag ska komma upp med en ny livssyn, vanta bara.
Positiva klubben.
Sen var jag iallafall jattetrott pa volleybolltraningen. Jag kande for att ga och lagga mig i ett dammigt horn och deppa. Dom forvantarsig att jag och Miriam ska kunna allt som varsity redan kan. Vilket jag definitivt inte kan. Och dom berattar typinte vad vi ska gora heller. Men Kristine var dar och sa lite kloka ord, till hela laget vilket var bra. Hon sa i princip
att det har ar erat lag, det har ar dom ni kan lita pa, det ar dom har som haller sig borta fran allt trubbel. Kolla runt omkring er, det har ar erat lag. Aven om ar olika bra och utvecklas olika snabbt, sa ar det har ditt lag, och ni maste hjalpa varandra aven om det ar svart. 
Det var bra, for hon vet ju hur jag och miriam kanner oss ocksa.
Sen sa akte vi hem till Heidi, en av vara volleyboll tranare. Hon ar shysst. Hon har tva assota barn. :) Men herregud! Hur mycket energi ar det mojligt att trycka in i tva sa sma kroppar? Inte en lugn sekund.
Vi at mat dar. Jattegott, basta pa lange. Hon ar lite mer nyttig av sig :)
Sen sa korde jag hem fran dom :D Det vill saga att jag fick kora pa en storre vag! Wohooo! Askul :) Jag hade val lite problem att komma ut pa den storre vagen, for jag var radd att det skulle komma en annan bil, fast det var kolsvart langs hela vagen, inga motande lampor.. Hahahah. Tur att jag inte motte nagon pa hela vagen.
hiihhi
Sen sa jobbade jag pa min spanska. Blev lite for sent..
Vilket jag markte nar jag vaknade imorse.. Seg dag. Var med Matt hela dan. Han ar valdigt intresserad av andra lander om man sager sa. hahahaa, han tycker att jag ar ascool for att jag har klader fran HM. haha. Tog med Choklad till skolan igar. Chokladen fran sverige ar faktiskt riktigt god om man jamnfor med den som finns har. Dom gillade den mer an Djungelvralen. Dom vill iallafall att jag ska fixa mer godis till dom hahahha. :O Matt ar iallafall jatterolig.
Spanska redovisningen gick val... hhahahah... host.. daligt..
Ikvall ar det volleybollmatch igen. Jag forsoker ladda, gar val sadar. Jag far be nan att sla mig riktigt hart innan matchen borjar och ga ut och skrika eller nat sa jag blir pumped.
Jag ar nervos.
Forra matchen gick val at.. ja.. jag vet inte anns vart den gick. Vi forlora STORT. Eftersom Steffie stukade sin fot i mandags sa kunde hon inte spela, vilket gjorde att jag fick spela i princip hela matchen. Det ar svart att eftern en dag ska kunna spela med personer som man aldrig har spelat med forut. Saken blir val inte battre nar man forlorar sa stort och vissa borjar grata efter. OKEJ, vi forstar val att dom inte ar sa glada att dom inte har sitt lag langre, men det ar ju inte direkt varat fel? Vi forsoker ju bara hjalpa dom. Man kan ju iallafall forsoka att inte grata inofor oss. Jag kande mig val inte direkt overdrivet glad da heller. 
Jag saknar Jv's, Varsity gar aldeles for fort. Man hinner ju inte tanka innan bollen kommer tillbaka over natet igen. 
Jv's var aldeles lagom tempo. 
Vi har inga laxor idag iallafall. I helgen ar det volleybollsturnering i oregon, nanstans. Skrew that.
Godkvall.

Tack for bilden!
Grattis till vinsten, alskar er!
Derby
Ett lag man alltid kan lita pa.

Kommentarer
Postat av: Otto

Ingår Varsityspel i Din nya livsstil Nean?

Lät inte så TyckerJag. Känn efter vad DUVill.

I Positiva klubben är det Skönt att Vara. Men Den kräver endel av MejSjälv och så är JagjuMogen. Ingen tonåring längre.



DuMåsteInteSpelaBraVolleyboll.

En kvalifikation som krävs för Inträde i Positiva klubben är att KunnaHantera Prioriteringar i Livet.

GoodLuckMyLove.

MeTrustTeam.

2008-10-17 @ 08:32:12
Postat av: Ellen

Haha, det ser ut som om jag är typ fem år! xD

2008-10-17 @ 16:45:30
Postat av: elin

naaw.. vad gullig du är.

älskar dig med

2008-10-18 @ 11:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0