Joovars

Kom precis hem fran en volleybollmatch i Pe Ell. Gah. Vi forlora, fast jag var bra.
Jv's hade match :D Men jag spelade bara en av dom matcherna, for dom har inte tillrackligt med folk till varsity annars. Jv's vann forsta och sen forlora dom andra, jag korde bara forsta. Sa vi forlora ju inte den.
Somna typ pa bussen pa vagen hem (A) Behover verkligen sova. Jag planerade att satta mig i soffan och kolla pa tv tills jag somnade dar, basta sattet att somna, tills man vaknar igen och maste forflytta sig till sin sang.
MEEEN, sjalvklart sa har varsity traning imorronbitti. For det ar ingen skola. Och jag maste tydligen ga. Sa det blir val att ga och lagga sig anda. Jag lovar att svara pa fragor som har kommit upp och lagga ut bilder imorron, aven om det kommer ta mig hela dagen. Godkvall!

Kommentarer
Postat av: Otto

Yeahhhh!

Gröten,Gröten, Gröten!!!

2008-10-24 @ 14:04:59
Postat av: Mamma

Att somna i soffan är inte bästa sättet.

Se till att Du sover ordentligt! Det behövs. BajaDej annars.



Kul att Du kände Dig bra i volleybollen. Jag fick kort på Dig "in action" av Kristine idag och du såg verkligen bra ut. I tidningen hade Ni också varit förstod jag.

Eric och Jorm har raggat ihop ett volleybollag och hade roligt i torsdags på sin provträning.



Spännande att få svar på frågor imorgon. Jobba inte för länge bara. Du är ju faktiskt i USA för att uppleva mycket, inte för att svara på bloggfrågor åt oss en HEL dag. Vi klarar oss.



PUZZILUZZ.



2008-10-24 @ 18:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0