Mohahahh!

Kollar pa house igen, ett gammalt avsnitt.
Dom nya borjar pa tisdag tror jag, men jag vet inte hur mycket fore dom ar, dom verkar vara ganska mkt fore..

Imorse sa kollade jag pa Project Runway, pa onsdag ar det 'final'.
Sa jag tanker beratta vem som vinner MOHAHHA!
hihhi ;)
Varit trott hela dan idag, det blev sent igarkvall hos coopers. Vi korde chokladspelet, jag vann hahahha. Jag at upp typ allt, for dom fick inte upp chokladen eller fick inte pa sig vantarna. Sa jag madde illa efter hahhaha.
Sen sa korde jag runt kvarteret! :) gick ganska bra :) Men dom har inte nan vaxelgrej, sa det ar inte sa svart, bilen rullar ju av sig sjalv i princip..
Sen efter vi hade kollat pa project runway sa akte vi och bowlade. Gick helt okej for mig. :) Alyssa var med, och vi kan ju saga att hon inte ar sa bra pa bowling hahhha. hon ramlade 2 ggr. hhiiihi
Nu ska jag gora laxor/plugga till prov och duschaaaaaaaa
Godmorgon!

Kommentarer
Postat av: Otto

Morrn Morrrrn.

MOHAHHA.

<3

2008-10-13 @ 06:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0