Shoppaholic

Idag var det shoppa garnet som gallde,
Drog mig upp klockan halv 11 och plockade upp lite i mitt rum. Jag behover stada!
Sen sa gjorde jag mig iording mig pa en kvart, jag behovde igentligen tvatta haret men jag far gora det ikvall istallet. Jack hade lite problem, han ville forst inte folja med, sen angrade han sig och hoppade in i baksatet. Sen sa var jag tvungen att byta plats med honom for att han inte skulle bil aksjuk. Sen nar vi hade akt ungefar 2 miles sa angrade han sig igen och skulle ga hem AHHAhaH
Men sen sa akte vi och shoppade iallafall. Forst akte vi till nat trakigt stalle, med massa kontorsgrejer. ahhaha jag kopte papper haha (A) sen sa akte vi till ett outlet, dar jag och miriam letade efter jeans. Lite svart att hitta dar. Men jag hittade ett par som jag gillade. Sa jag kopte dom och ett par i en annan farg hahaha. Jag gor som pappa har lart mig (A)
Sen sa akte vi vidare till ett mall. Dar jag kopte liiite for mkt tror jag hahah. Jag foljde med strommen (A)
Det vore bra om jag kunde fa en bankupcheck (A) hahah
JAg tror inte jag har shoppat for sa mkt under en dag. Dom tror sakert att jag koper sa mkt varje gang hahahha. Mobbad (A)
Jag kopte iallafall en tshirt och en kofta fran american eagle, ett linne, en tshirt och en tjocktroja fran aerosomething. Kommer inte ihag vad den affaren hette. kommer val ihag det senare. Sen sa kollade jag efter en vinterjacka. Men jag hittade ingen. Kristine sa att dom borjar salja dom nar det blir kallare. Annu kallare?! Omg, hur ska jag overleva? Speciellt utan jacka. host. Sa jag kopte en parfym istallet.(A) Hittade inte den som jag har hemma, sa jag kopte Britney Spears. Ett sakert kort.
Sen sa kopte vi kinesiskt och sen akte vi till Walmart hahahha.
Trevligt stalle. haha. Kopte lite nodvandiga saker. Trevligttrevligt. Gick runt halva Walmart med en stor kartong tamponger, sa dom runt omkring trodde val sakert att jag hade storsta 'perioden' av mitt liv hahah. Storsta boxen hahahah. Jag bad till gud att inte traffa nan jag kande pa vagen till vagnen. For miriam och kristine hade gatt till frukt avdelningen hahaha. Jag var tvungen att ga fran ena anden till den andra (A) hahahha + att jag hade ett paket bindor ocksa (A) Hhahahaha. Fatta vad pinsamt om jag hade traffat nan som hade borjat prata med mig (A)
Haloween narmar sig. Det marks definitivt har. Halva Walmark ar fullproppad med halloweensaker. + halva mallet :)
Jacks grandma har HELA sin tradgard FULL av STORA haloween saker. Hon har till och med en nedrakningsklocka som visar hur manga dagar det ar kvar dit. HAHAH. Det basta ar att hon klagar pa sin man att han inte ska vattna graset pa sommarn, for att det blir for dyrt. HAHHAHA Elen ar val inte jatte billig om man ska ha alla hennes grejer upplysta hela dagarna hahahha. 
Sen var jag tvungen att sitta och lukta pa kinesmaten hela vagen hem, 45 minuteer. Jag var hungrig som en varg.
Nu maste jag gora laxoor. Booring. Hejda :) :*

Bilden ar fran INNAN hon hade satt upp alla grejer hahahah. Jag far fixa ett battre kort, during daytime ;) Grandmas tradgard during halloween 



Kommentarer
Postat av: Otto

Hälsa den Där Grandma´n från Mej Nean.

MinStil. Gillar Grandma´s.



Jag blev tvättad i håret igår.

JagGosar NäraNu Du och det TyckerALLA om!

Blunda och Känn Hur Jag Gosar medDej!



Varför skriverDu sen, hahah, typ o väl Helatiden?

GillarDu det?

JagGillar att SeBilder!



Prövning det där med maten Hörrö!



Otto=NeaHolic.



2008-10-20 @ 09:17:24
Postat av: elin

shiit!! säger jag bara



(glöm inte att lägga in bilderna från homecomming)

nu väntar läxorna för mig med

puuuss

2008-10-20 @ 19:07:56
Postat av: Anonym

HEEEJ!

jag måste bara berätta att jag har polacken här nu och det går faktist jättebra!!!!

HANs engelska är inte den bästa men vi förstår faktiskt varandra .. jag skriver mer någon aannan dag !!'

SAKNAR DIG !!

pusssssssss

2008-10-20 @ 21:09:38
Postat av: Pappa

En vinnande strategi ska man inte ändra på. Hittar man något som passar, ska man köpa minst två. Ibland får man tala om att man har fler eftersom man kan ha samma färg på t-shirten hela veckan. Mail med saldo skickat. Dollar kurs nu 7,50 Kram Pappa

2008-10-20 @ 22:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0