Sluta nys... snalla?

Visste ni att varje gang man nyser sa stannar hjartat och man lever 2 minuter kortare av sitt liv? Fick reda pa det idag.. Scary eftersom jag alltid nyser. Det ar det anda jag har kunnat tanka pa varje gang nagon nos idag. :S OCH det var en som nos 4 ggr! OMG!!! 8 minuter! 

Tanker pa det dar i bilen hela tiden ocksa, men jag och kevin pratar val inte direkt. Sa han kanske tror att jag ar typ 'arg' pa honom. Inte arg direkt... men anda.. ni fattar? Wierd. Jag antar att jag maste prata med honom. 


Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag tror inte att det finns någon "sanning" i det där med nysningar och kortare liv. "jag har i alla fall inte sett någon vetenskaplig studie på det".

Ska fråga läkarna/forskarna om dom vet något.

Inga Ivarsson/Tornhagsskolan vill höra av sig. Inga har idag fått din mail adress och post adress.

2008-10-08 @ 07:20:11
Postat av: Otto

SnällaSötaVännenMin...



1)DuSkaIngaAndraGrabbarHavaijämteMej.

(Husse&ericundantagna)

2)GedetJagSägerEnTanke.

3)Vila&Njut.

4)VisaJackochKristineAktning.

(KristinefyllerårimorgontrorJag)

5)HjälpDinaVänner.

6)TänkOftaPåMej.

7)HållOrdningpåDinaGrejor

ochStjälInteFörMycketUtrymmeiHuset.

8)VarAlltidsåÄrligDuBaraKan.

9)VarGladförDetDuHar.

10)NysOftaoOroaDejIntesåOftao

ÄtGrötännuOftareoLevMångaMinuter!



<3DinOtto<3



2008-10-08 @ 08:58:43
Postat av: elin

och vem berättade det för dig då? skolans största påhittare eller? ibland går du på ganska mycket,, men vem vet det kanske är sant..

själv sitter jag här och typ förmultnar till hummus(blåsippan-NTA) för jag får typ inte göra något på typ 3 veckor för mitt knä men grejen är att jag kan gå på benet så det är värsta segt,, men jag fuskar lite när jag är hemma, för jag får så ont i händerna.. Puss på dig nea

2008-10-08 @ 14:50:34
Postat av: Mamma

Det där ska Du inte oroa Dig för!

Helt Säkert!



Ikväll tände jag ett ljus i Ansgarskykan för dig och några till. Jag skjutsade Elin dit och var kvar på mässan.

Stina som var med då Du konfirmerades hade med sin son på fyra år. Jag kikade mycket på honom.

Han var härlig.



Nu ropar Min son på mig. Just nu är han också härlig så jag ska gå dit. (annars kan han vara rätt obstinat, påminner lite om Dig i den åldern) Älskar Er!









2008-10-08 @ 21:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0