Svar pa fragor.

Okej har kommer svar pa lite frgor som ni har undrat over:
Jag  och Miriam blev sams igen ganska snabbt, vi behovde nog bara lite tid ifran varandra.
Har sa klar alla ut sig till Halloween, dom flesta iallafall. Jag vet inte helt sakert vad jag ska vara, funderar pa Lucia, vad tycker ni? Jag har visat kronan for dom, och dom tycker den ar cool hahah.
Jag vet inte vad jag ska ge er i julklapp, jag har inte kommit sa langt an.
Jag har ingen aning om hons kan simma, jag skulle chansa pa att dom inte kan det..
Fraga mig inte varfor man behover ha laxor, jag har samma problem.
Betygen vi far ar i bokstaver. Jag har bra betyg utan att gora i princip nanting. Bara man lamnar in laxor och liknande i tid sa far man ett helt okej betyg. Tex. I engelskan, som jag har forsta lektionen, sa har jag 90%, vilket ar ett A. Det jobbar jag val inte sa jattemkt for heller. Jag lamnar in mina laxor, som inte ar speciellt svara. Och dar har vi mitt fina betyg. Jag skulle tro att jag har mest A's och B's.. Men som jag har sagt tidigare, utbytesstudenterna har det ju lite lattare med vissa saker. Jag har en larare som till och med har visat mig ett svar pa ett prov. hahah
Vadret har ar borjar bli kallare. Mornarna ar vaaldigt kalla, det borjar komma frost vissa dagar. Det ar oftast solig, men kallt. Jag hinner inte vara ute sa mycket under dagarna, skolan har bara 4 minuter mellan klasserna, sa det ar pa lunchen som vi kan vara ute om vi vill. Det ar ute eller i idrottssalen/matsalen vi kan vara during lunch. Vi far inte vara i koridorerna.
Alyssa har blivit 'grounded'. 1 manad. Och 3 manader fran sin bil. Sa vi aker oftast med Kristine till skolan nu. Annars sa far vi aka buss.
Kevin ar tillsammans med Becka igen. Jag pratade aldrig med honom. Sa jag far val skylla mig sjalv. Meen jag tror det ar bast sa.
Maten hemma ar fortfarande valdigt mycket battre. Men bade jag och Miriam tycker battre om europensk mat, sa det ar ju bra.
Open gym.. Skolan har oppet pa kvallen, idrottsalen ar oppen. Eftersom basketbollen snart borjar sa korde dom det. Jag hann inte ga. Jag gjorde klart min biologi.

Nej, jag VET att Elin inte satte pa lugna favoriter, varken jag eller hon gillar den radiokanalen, sa jag skulle bli forvanad om det var hon som satte igang den.

Nu ar det bara att vanta pa att Miriam blir klar med den andra datorn, dar alla bilder ar.

Kommentarer
Postat av: elin

tack för alla svar!!

men jag är fortfarande tveksam om höns kan simma, igentligen så borde de kunna det?! eller?

haha,, våran spanska-lärare brukar också ge oss svaren på proven typ!!

tack för att du är på min sida när det gäller radiokanaler!!

puss bästis!!

2008-10-25 @ 13:55:23
Postat av: Mamma

Tycker Du inte att de ska få vänta på Lucia till den riktiga Lucia?

Lucia på Halloween... Tveksamt. Jag röstar inte för det.

Du svarade inte på mina frågor sen tidigare:

Vad har Alyssan gjort? Kan man inte promenera till skolan?



O.K. Jag GER mig beträffande "lugna favoriter". Tänkte inte ens på om radion var igång eller inte förrän jag skulle svara på Din fråga... Men Lionel Richie gillar jag iallafall.



Jag förstår inte riktigt det där med maten.

Vardå hemma? Vad äter Ni?



puss

2008-10-25 @ 14:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0