Swedish fish

Nu ahr jag testat nagot 'svenskt' har borta hahaha
Swedish fish :)
Swedish Fish
Det finns en chans att det faktiskt kommer fran sverige, men dom har nog lagt till lite socker, for det har inte riktigt samma smak.
JAja jag vet att ni vill se bilder (A)
MEn jag har typ aldrig tid, i helgen!! Jag lovar inget men jag ska forsoka! Fredag, nan slags studiedag, da!

Helt okej dag idag. Jag ar hyper just nu :D Wiiiiiiihiii
volleybollen gick bra idag, helt okej iallafall. Jag ska borja imorron :S Kanns battre an forra veckan iallafall.
Skolan= same shit different day.
Korde fran bron, jag maste trana pa mina svangar ahhahahahahh
Nu ska jag roa mig med mina goslaxor :D
Schhweediiichhhhhh fiiicch!

Kommentarer
Postat av: Otto

Jag har AlltidTid med Det JagVill.

Börjar Aldrig med Det imorgon.

BästNu TyckerJag.



JagVill också Ha Gosläxor!



HyperSchhweediiichhhhhh doooggg!

2008-10-21 @ 08:36:01
Postat av: elin

fick du mailet från pappa och mig?

puss

2008-10-21 @ 14:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0