Today period #2

Vaknade idag .. Big suprise dar.. 
Var sviintrott. Vi forlora var match igar. Stort. det sog. Och sen maste vi stanna efter och kolla pa Varsitys match. Och det suger ju ocksa nar dom forlorar.
Lyssnar pa Mix megapol just nu. Saknar adam och gryyy.. OCH NYHETER!! wohoo.
Trevligt att en kanin skulle rana en bank hahahhahahahahah.
Hur gar det for LHC?!?! Jag vill veta.
Dagen idag var val helt okej. Jag tog med Djungelvral och knackebrod till skolan idag. HAHHAHAHA
Minen fran djungelvralen slar allt!
Men det ar vissa som gillar det. hahah
Charlie at 4 och sen sa kraktes han hahaha. OUPS.. ;P
men det ar ju inte direkt mitt fel.
Jag och Kevin har typ fortfarande inte pratat an. Weird. Ska nog fraga om han vill gora nat pa fredag, for da har vi STUDIEDAG!!! OMG! Om jag overlever tills dess vill saga.. Men jag maste val skaffa mig lite mod forst.
Nu ska jag gora laxor, Us. History. Vi ska jamnfora Obama och McCain, och saga vem vi skulle rosta pa. Och skriva en Essay pa det. Men det kan ju faktiskt bli lite intressant. Man vet inte mkt om valet har, eller jag vet inte sa mkt och jag anstranger mig val inte sa mkt heller. Jag hade nog vetat mer om jag hade varit i sverige. JAG MASTE HITTA NYHETSKANALEN! Dom har typ 2164178432190 miljoner kanaler. och jag kollar typ aldrig pa tv. Men jag maste hitta nan kanal dar dom visar nyheter. Men dom har bra tv har. Aven fast jag inte kollar sa mkt.
Anyway, jag maste gora laxor. nu. NU! omg. jag klommer doo.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Senast uppdaterad: 09/10/2008 06:09

Elitserien 08/09



1 Brynäs

2 Linköpings HC

3 MODO Hockey

4 Färjestads BK

5 Skellefteå AIK

6 Rögle BK

7 Djurgården

8 Timrå IK

9 HV 71

10 Frölunda

11 Södertälje SK

12 Luleå



Det har börjat bra för LHC på andra plats efter 8-9 matcher



På lördag är det WM kval i fotboll Sverige-Portugal

(killar)

2008-10-09 @ 07:17:04
Postat av: Otto



Jag är alltid Glad och Pigg när Jag vaknar. Onödigt att va nå´t annat TyckerJag. Grejen är att Vila&Njuta Ofta för Då Funkar Det.



Jag lyssanar Alltid på radio P1 när Jag är Ensam hemma och ligger på Husses Kudde. Det är den bästa kanalen. Husse ser nyheterna på Tv´n ihop med Mej varje dag men då har Jag inte så stor Lust att Lyssna. Trevligare att Gosa TyckerJag.

JagFörstårInte att SåMånga InteFörstått att det är MycketTrevligare att Gosa än kriga och förstöra.

Att kriga och förstöra är InteMinGrejSlicksom.



Varför skrattade Du åt kaninen som skulle råna en bank Nean? Har Dom typ Morotsbanker eller Nå´t där?



I förrgår Både Tittade och Lyssnade Jag på ett program IhopmedHusse. Det hette "Mannen som kan tala med hundar". När matte kom ville Husse byta kanal. Det var Synd för JagGillade att kolla på DetDär med Husse.

Men det är klart... Vi Talar ju redan Bra med Varann. Det var nog därför Han Ville byta tror matte.



UndraOm Jag skulle TyckaOm Djungelvrål?

Får Jag Ont i öronen TrorDu?

Knäckebröd VetJAg är Gott.

Har Ni provat Gröten i Skolan? Skulle va Spännande attVeta Minen Då.



Nyser Du Ofta när du gör läxor Nean? DuVet att Mitt Tionde Bud säger att Du Inte ska Oroa Dej så Ofta för det.

Smack.<3

2008-10-09 @ 09:04:32
Postat av: elin

ofta man kräks av fyra djungelvrål,, men du kanske mena fyra påsar djungelvrål? för isåfall är det ju inte så konstilgt..

saknar dig nea

2008-10-09 @ 15:37:14
Postat av: Mamma



Ser aldrig Jack och Kristine nyheter så Du kan fråga dem vilka de tycker är bäst? Jag skulle testa CNN.

Belys miljöfrågorna i Din essay. Viktigt för amerikanerna att fundera över!



Visst fyller väl Krisitine år idag?!

Jag har iallafall skrivit ett Grattismail till henne. Hälsa Alla och ha det Bra!



<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

PUSS&KRAM

2008-10-09 @ 21:50:21
Postat av: Otto

ÄDu??

2008-10-10 @ 07:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0