VarsityVolleyboll :S

Okej, jag och Miriam 'brakade' val for forsta gangen igar/idag.
Vi kommer val bra overanns annars, men man kan bli lite smatt iriterad pa henne iblan, men det blir man val pa dom flesta? Jag ar saker pa att hon kanner likadant vissa dagar. Men iallafall, ni vill val veta vad sjalva problemet var.
Miriam hade mobilen, och skickade massa sms. Sa jag fragade vem hon skickade till, och hon svarade att hon skickade till Kayla och att hon smsade om mig. Jag trodde att hon skamtade forst sa, jag skojade och ville kolla vad hon skrev. Men hon ville inte visa, och sen sa raderade hon alla medelanden. Sa jag vet inte egentligen vad hon sa, och jag gillar inte att folk pratar bakom ryggen pa mig, Sa det var val darfor jag blev sur. Sen sa var hon val almant otrevlig, vilket gjorde mig annu mer sur. Sa jag gick och duschade och sen och la mig. For det var ganska sen anda. Sen sa pratade vi typ inte pa hela formidagen idag. Jag forsokte slappa det hela, menmen Miriam har sina daliga sidor hon med.
Men efter lunch sa blev det val helt okej stammning igen. Vi har iallafall lamnat det bakom oss.
Men vad forvantar man sig av tva tonarstjejer som ar tillsammans 24-7. 
Jag ar faktiskt lite halvt forvanad att det inte hande tidigare. Jag har varit har i 55 dagar nu. Eller jag har varit i USA i 55 dagar. Jag vet inte det exakta antalet jag har varit i Morton.

Iallafall, det har blivigt sa att det inte ska vara nagot JV's lag langre. Vilket var det laget for dom lite samre/dom som inte hade tranat sa mycket. Darfor att: Det ar 4 som har blivigt 'suspended' eller har slutat. Sa det betyder att jag och Miriam, som var dom basta i Jv's ,  ska spela i Varsity (det battre laget) :S GAAAAAAAAH! Match imorron! Jag ar skitnervos! Eftersom dom har spelat langre och sa, sa har dom andra rotationer och sa. Och lagen dom moter ar val allmant mkt battre an vad jag ar van vid. :S
+att det ar hemmamatch imorron, jag kommer val skamma ut mig, hahhahaha
Och sen blir det att andra planerna for helgen, Varsity har en volleybollcup, HELA helgen.
Vi ska aka direkt efter footbollen pa fredagkvall, och kommer hem pa sondagkvall.
Men, so what? The volleybollseason is almost over!
 Snart ar det basket som galler till 100%
Pumped till 1000!

Kommentarer
Postat av: Otto



Min Bok är alltid Öppen för Dej!

Bra att Du ändå lämnat det DärLarvet bakom Dej.

Inte Värt Besväret att hakaUppSejpå TyckerJag.

JagGillar fortfarande Miriam.

Fast JagGillar Dej ännu Mer.

Du är Nästan Aldrig Otrevlig TyckerJag.



Spännande att spela i BästaLaget.

Tänk Volleyboll.

TänkInte på SkitNervösoSkämmUtDej.

När Jag GörMittBästa är JagNöjd&Glad.



Ät Gröt Före.



:] (OttoNöjdoGladserDu)

2008-10-14 @ 08:14:10
Postat av: elin

ähh.. det går över..

du vet ju hur det är mellan systrar

satsa på att vinna lite nu i volleybollen :P nu när du är i det bättre laget

puss

2008-10-14 @ 17:29:38
Postat av: Mamma

Idag har jag varit med morfar på US där han fick ett nytt öga och en kexchoklad. Han blev nöjd.



Och sen var jag med Eric och Jorm som tränade volleyboll. Just det VOLLEYBOLL.

De var nöjda. Gäller nu bara att värva fler killar så ett nybörjarlag kan starta.

Såg Johanna Kimme spela också. Hon var Bra.



Kram&Puss

2008-10-14 @ 18:37:07
Postat av: Mormorbror Göran

Varsity volleyball! Inte dåligt Linnéa.

2008-10-14 @ 22:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0