What IS up?

Vad hander igentligen dar hemma?
Jag kanner mig oinformerad om jag ska vara helt arlig.
Jag vill veta alla sma detaljer.
Vad lyssnar ni pa for musik? Hejar ni pa obama eller McCain? Hur ar allt? Vad gor ni pa helgerna/veckorna? Vem gjorde bort sig senast? nat roligt nytt skamt? jag ar liksom pa en helt annan planet?

Fick mail fran Birgitta, eller det far jag ju varje gang det hander nat i laget.
Bodaborg! GAH! jag vill ocksa! Spanien! GAH! jag vill ocksa! Buhuhu
Det ar val egentligen laget jag saknar men andaaaaa.

Nu ska jag val ga och lagga mig/duscha.

BUHUHUUHU!

Dragkamp homecoming

Kommentarer
Postat av: Otto

Wnaa...VetInte om Jag ska svara på DinaFrågor.

Jag har MassaObesvarat på bloggen. Whatisup?



Men O.K.

Hemma HänderInteMycket. Så ärBäst TyckerJag.

Då HinnerJag Det JagVill. Detaljerna kommer När DuSvarat på MinaFrågor Nean...



Jag Lyssnar på HussesOrd. Det är BästaMusiken.

Jag hejar påObama.

Allt ärBra.

På helgerna/veckorna Umgås JagMest.

Vad är att göra bort sig Nean?

Ganska Roligt detDär som stod på fiskpåsen TyckerJag. "Fatfree food"...

Du är på SammaPlanet somJag. Till VåraSista Andetag Nean.



Sen ska Jag väl typ gå och lägga Mig. hihihihi.

2008-10-21 @ 08:57:47
Postat av: TyraJohanna&Johan

Hej! Här kommer en rapport från Uppsala.



- Tyra kan krypa.. o har börjat ställa sig upp..

- Johanna ska snart börja jobba (suck).. o johan längtar efter att få vara hemma..

- Hela familjen är förkyld.. som alla andra..

- Träden har tappat nästan alla löv.. o det är svinkallt..

- Vi läser din blogg varje morgon.. en av höjdpunkterna..

- Imorgon ska Tyra o jag vara barnvakt åt en annan bebis.. undrar just hur det ska gå..



Å så några frågor:

- Ska du klä ut dig på Halloween, eller är det bara barn som gör det?

- Vad får ni för slags betyg? Bokstäver el siffror?

- Hur går det med avsaknaden av toalås? Har du vant dig?



Ha det fint!

2008-10-21 @ 11:34:19
Postat av: elin

här hemma så är det ganska ruskigt höstväder!

och sen är mitt knä som förut ungefär, kanske lite bättre.. jag ska gå och röntga det på tisdagen efter höstlovet.. så jag hoppas att det blir bra..

jag åker taxi till och hem från skolan,, och ibland får jag en cp-taxi och då blir jag arg (för det är pinsamt) En gång fick jag en limosin-taxi och då blev jag glad.

idag ska vi till folkungavallen för att hämta vårt pris för att vi vann serien, och vi säljer New Body i fotbollen, och man kan väll säga att jag har sålt så att det räcker åt dig om du vill hänga med till spanien..

och den här veckan har vi spanska-prov och fysik-prov vilket inte är så kul.. och så är Stefan(idrottslärare)dum för han är dum (för det är hans fel att dom där häckarna var där som jag ramla på så han är dum!)

nästa vecka är det höstlov och då ska vi på kryssning och sen till karlskrona..

Jag hejar på Obama, inte för att jag är så insatt men han verkar bra.

sen så vill jag se mer bilder för det tycker jag är kul!!

och sen undrar jag:

om du blivit sams med miriam?

om du ska klä ut dig på halloween? och i så fall vad?

vad jag ska få i julklapp?

om höns kan simma?

varför behöver man ha läxor?

och en massa annat..



sen så tycker jag att eran idrottssals golv är väldigt blankt!!



men nu ska jag gå och göra mina gosgos-läxor

pusspuss

2008-10-21 @ 14:42:24
Postat av: Mamma

Ja just nu så gör jag rotmos och värmlandskorv.

Jag kan lämna detaljerna om du först lovar att bjuda Jack och Kristine på det. Tänker mig att effekten av rotmosen blir liknande den som Djungelvrålen vållar... Haha.



Tror Elin satt på Lugna Favoriter "Save you, save me" med Lionel Richie. Just han var riktigt inne under min tid i USA... Gillar honom fortfarande.

Förrut lyssnade jag på min CD med Mama Mia.

Har Ni varit och sett den på bio? Gör det annars!

Och må bra.



Jag är inte heller insatt i det amerikanska presidentvalet. Det som intresserar mig är kandidatens syn på miljöfrågorna eftersom politiken där ofrånkomligen på sikt även påverkar oss här i Sverige. Jag hyser störst tillit till Obama. Så jag hejar på honom.



Hur allt är har jag ingen överblick över.

Ganska bra tror jag. Kan definitivt vara värre.

Igår kväll var jag på tjejträff(säger så iallafall)och det var upplyftande.

Och så var jag faktiskt en liten sväng hos Mandis och Seven i stallet.

Roliga nya skämt är inte min grej. Är oftast på en helt annan planet. Vem som har gjort bort sig har jag heller ingen koll på. Frågar du Elin så kanske det är jag...

Du vet ju hur jag kan va!



I veckorna/på helgerna jobbar jag en hel del. Den ena dagen är många gånger ung. lik som den andra. Fundrar på att skaffa mig ett mer livligt arbete. Ingen panik dock.



Jag har också frågor som inte fått svar på bloggen. Nu har jag försökt att svara på endel av dina.

Kram till Dej.<3

2008-10-21 @ 16:02:04
Postat av: Otto



What´s up??

Har Du fastnat där liggandes i duschen?

JagskulleALDRIG ligga i duschen!

Då TrorJag att Vi skulle hamna på skilda planeter...

HuaLiggaen!



P.S. Drar Du på bilden?

(Tycker Ingen ser lika Snygg ut som Du...)



Mer Bilder på Dej Tack.

SuktarOtto.

2008-10-22 @ 08:34:03
Postat av: elin

bara så att du vet så var det mamma som hade på lugna favoriter!! sitter och ljuger om att jag satte på den när den redan var på när jag kom hem!!!

fnys

2008-10-22 @ 14:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0