www.kissfmseattle.com

Jag vet inte vad jag loggade in for att skriva fran borjan.. heheh
For att skriva nagot innan jag kommer ihag det igen sa kan ni hora lite av den musiken som jag lyssnar pa just nu pa: www.kissfmseattle.com
det ar val den basta radiokanalen som jag har hittat hitils.
Crush pa 'Paramore' just nuu. :)

Forovrigt sa laser vi fortfarande 'the scarlet letter' i engelskan. Jag kan val saga att det inte ar sa bra att ha engelska forsta lektionen, nar man laser en trakig bok. hahah
Den ar val inte jatte intressant, spraket ar gammalt och en tidig morgon gor val inte lasandet battre.. :)
Som tur ar sa har vi en ' dum' i var klass. Hon ar riktigt korkad. Om hon inte spelar dum. Annars undrar man verkligen vad hon tanker med ibland... Sa hon far fraga alla dumma fragor for mig. hehhehe

Kommentarer
Postat av: Otto

Tur Du&Jag är SåSmarta Nean.

weffhehhehe

2008-10-14 @ 08:16:11
Postat av: elin

du vet väll att du pratar om dig själv när du säger att hon frågar alla dumma frågor åt dig :D

hahaha

föresten så lyssnar jag på radiokanelen just nu :P

Puss

2008-10-14 @ 17:36:33
Postat av: elin

föresten så är det typ nästam samma låtar där som här, iallafall vad jag har hört

puss

2008-10-14 @ 18:19:28
Postat av: Mamma

Just det.



Ta du hand om din dumhet så får andra ta hand om sin tycker jag.



Byebyes.

2008-10-14 @ 18:39:46
Postat av: Pappa

Lite av varje

US dollar ca 7 kr

Snart president val, pratar ni om det ?

Imorgon, utvecklingssamtal på Berzan/Elin

Ska Jack o Kristine gå på utvecklingssamtal med dig ?

2008-10-14 @ 20:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0