30 dagar.

Gatan
Nu har jag varit i Usa i 30 dagar. Kanns nastan som flera manader.
Lite konstigt.

Idag ar det iallafall volleyboll. Igen. :)
Det ska faktiskt bli ganska roligt. haha.

Det ar en kille som heter Matt som gar i tva av mina klasser. Han ar JATTEROLIG.
Om man vill ha en gaykompis sa ar han det basta exemplaret man kan hitta. :D
Han paminner om Ugly Bettys systerson nar han pratar, sa dom som har sett det forstar. :D
HELA tiden, sa han gor sig inte till ;D
Han ar iallafall rolig, han forsoker lara sig alla utbytesstudenternas sprak. ahahhaha
Gar val.. sadar :D
Men han ar ganska bra pa att saga hall kaften hahaha
(han ville lara sig hur man sa shut up)
Det gick varre med hall tyst. Tyst ar tydligen svart att saga  ;)
Dom anvander ju inte samma Y.
An sa lange ar det ingen som kan saga fyra (4). Det blir ungefar Fuura. HAHHA

Kommentarer
Postat av: Otto

Ett tips:



Dela en skinka i små bitar och låt dom lukta på bitarna. Jag tror säkert att dom lär sig säga FYRA efter ett tag. Man får träna och träna VetDu.





2008-09-19 @ 12:43:21
Postat av: elin

haha,,matt verkar rolig!! ska på ÖFF-träning på tisdag :S en aning nervös..men jag kan ju inte göra mer än mitt bästa puss

2008-09-19 @ 17:53:11
Postat av: mio

jag vill också ha en gaykompis :D:D:D:D:D

2008-09-21 @ 21:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0