Åå Ää Öö

Åå Ää Öö


Kommentarer
Postat av: Otto

Vaffö Nea?

Smaka gröten så??!! Blev den inte god?

Berätta om gröten nå´n gång VetDu!!

2008-09-07 @ 21:28:50
Postat av: Mamma



Ja, dom är Sköna...

2008-09-08 @ 09:59:30
Postat av: Mormorbror Göran

Linnéa, vad har hänt?!?! Samma info när man loggar in i dag som i går. Ballar Du ur? Jag vill veta något om vad som händer i skolan varje dag. Och mormor och morfar vill ha utdrag ur Din blogg ofta. Du har väl inte blivit handlingsförlamad av homecoming? Jag tror förresten man ska klä sig väldigt tjusigt. Så av mig får Du 200 dollar som bidrag till en klänning. Säg till vad Du har för kontonummer så skickar jag slanten.

2008-09-09 @ 00:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0