Bakdag.

Klockan ar nu ungefar halv 12. (pm)
Jag har varit hos Kendra hela dagen. Eller nastan.
Var kontaktperson kom i morse. Tammy heter hon. Hon var val trevlig. Vi fick iallafall ett kort ifall vi skulle behova kontakta henne. Vilket hon sjalv tror inte kommer handa, eftersom hon tycker att vi har fatt den basta Host familyn man kan komma till. Dom klarar sig sjalva liksom, det blir oftast inga problem, och hon behover inte komma hit.
Men sen akte jag till Kendra. Vi akte och handlade lite innan. MEN efter det sa akte vi till Kendra. Det var jag, kendra, Nate, reyana och en till kille som jag absolut inte kommer ihag vad han heter just nu.
Tim, Joe och Kevin got grounded. hahahaha. Trakigt for dom xD
Sa dom kunde ju inte komma da.. hahahah
Vi bakade inte sa mkt iallafall. JAg fick gora svenska pannkakor och sen sa gjorde Nate nan sorts bullar. Jag tyckte inte att dom var sa jattegoda men anda :P
Dom tyckte om pannkakorna iallafall :)
Sen sa fixade vi lite infor maten, till the Gamenight, som jag fick reda pa i morse att vi skulle ha. Kyckling och pasta. 
Jag ar alldeles for trott for att skriva mer just nu..Ni far val fraga om ni undrar nagot om dagen.

Imorron ska vi aka till ett berg. Jag har glomt vad det heter ocksa :P

Hela nasta vecka ar Homecomingweek. Varje dag har olika teman och sa. Pa mandag ar det 80's. Varfor tog jag inte med mina bevarmare? Jag hade ju anda overvikt? hahahahahahahahahahhhah
Tisdag ar det twin thing. Man ska val kla sig som nan annan har jag listat ut ;O
Gissa vem som ar min tvilling? Big suprise, MIRIAM :D :O :P
Resten vet jag inte, det far ni val hora om sen :)

Godnatt!  

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gumman.

Härligt att Du trivs och inte vill hem!

Här är det också Bra. Vi hade en riktig Festardag igår.

Den började med Slapp och Corren i soffan. Sedan var jag ute i solen och planterade ljung i krukor på framsidan. Det blev jag nöjd med.



Gott födelsedagsfika hos Andrées. (det var där som Helen, Peter och Lucas också var med).

På kvällen var pappa och jag på 50-årsfest hos Lasse! JamåHanLeva!

Där var många gamla kompisar som vi inte sett på flera år. Det var trevligt att ses och uppdatera oss.

Bl.a. så träffade vi Annelie&Bosse. Deras dotter Malin var utbytesstudent i USA med Explorica för ett år sedan. Du kan ju tänka dig att vi hade mycket att utbyta.

Lasse hade önskat sig årgångsviner så vi köpte två fina. Innan vi skulle lämna över dem så höll botten på att gå ur kartongen...



Idag spelar Eric match. (nästan alldeles precis Nu börjar de -Oj,oj) Jag tänkte cykla över och se den.

I eftermiddag spelar Elins(Ditt)lag. Om De vinner den så tror jag att de har stora chanser att vinna hela serien. Så den måste jag ju se!



Soligt är det och Nu sticker jag till Karleplan! <3<3<3<3<3

2008-09-28 @ 11:00:07
Postat av: Otto



DittLagVannNean!!!!

Exakt med hur mycket vet Jag inte men Dom gjorde Vågen så Då förstod Jag och gjorde Vågen mot Husse Jag oxå!

Erics lag förlora med ett Nesligt mål. Men det gjorde inte så mycket för Skrållan var där och Jag kunde Sniffa henne i stjärten.

JagTycker inte att det spelar så stor roll vem som vinner faktiskt. Huvudsaken är att jag får sitta i Husses knä. (jaglyckadesintekommainunderjackanidagmendetgårnogsenarepåsäsongen)



Jag hade gissat att Jag är Din tvilling så det är klart att det blev BigSuprise. Men JagVet ju att Du ÄlskarMej så det gör inte så mycket. Men TänkDejNean. Du utklädd till Mej...!

Skulle bli Succe´ TyckerJag.



Nean DuVet det är MångaSnyggaTjejer som GillarMej.

DuMärker. Nu är det t.ex. Amanda och Disa som Smickrar Mej. Jag Gillar Dom för Dom är RiktigtSnygga BådaTvå Men Du behöver Inte Oroa Dej för Mitt <3 är ALLTID Lojalt med Dej. (oelinoericoHusseofarmoromatte)

Men JagMåste ju få säga vad JagTycker. VisstNean.

Däremot spelar Jag Alltid kylig och ointresserd när Dom kommer i närheten.

DuVetNean. Det skulle bli alldeles för Komplicerat för oss Riktigt Attraktiva killar annars.



Vad betyder det att va grounded?

JagTycker det var bra iallafall.

Men det var Kul att De andra TyckeOm Dina pannkakor. Inte en BigSurprise TyckerJag.

Bjöd Du på Gröt oxå?



Nu vankas det Köttfärslimpa här. Bäst att hålla Sej Framme!



Smack&Smaskens.

2008-09-28 @ 18:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0