Belive it or not!

Belive it or not! Jag har inga laxor idag!!!
Forsta gangen typ :P haha sa himla skooont!
Bade biologitestet och Foods testet gick bra.. Sa nu hoppas jag pa att alla laxor vi inte fick idag kommer imorron :S
Foodstestet var massa ord om hur man forbereder och blandar ihop saker och sa. Men jag larde mig dom igarkvall, sa det gick bra.

Eftersom vi inte hade nagra laxor (I can't belive it!) sa gick vi och kollade pa JV's football game.
JV's ar dom som inte har spelat sa mycket, eller dom daliga :P
(jag ar med i JV's volleyboll)
Det var jattekallt, sa vi gick darifran tidigare. Dom lag under med 15- 8 eller nat nar vi gick. Jag skojar inte det var sviinkallt! Jag maste aka och kopa vintergrejer, annars kommer jag inte overleva :P
Aja, sa nu sitter jag har.. Jag har egentligen inget att gora, jag kommer vara utrakad innan kvallen ar over. Det ar bara jag och Miriam hemma just nu.
Jack ar och Bowlar, han ar med i nat lag eller liknande, sa dom kor pa mandagar. Kristine har en volleybollmatch.

Ja, hahaha.
Kevin var precis har. Vi klarade val upp en del grejer. Jag och mina falska forhoppningar (A) hahahh
That sucks anyway.

Kommentarer
Postat av: Otto

Ha.

Fattar Du väl att ingen vettig kille där vill satsa PåRiktigt på en tjej från Swiden!

Hälsa han Kevin från Mej.

WoftralalalaWoftralalalaWoff.



Så Lugnt&Skönt Du och Miriam verkar ha det nu.

Slappa är Skönt!



Jag ska gå och lägga Mej i solen i uterummet.

Slappa och kråma Mej.

Och Tänka på Dej.



P.s. Nu Hinner Du Gröten Nea! Smack<3

2008-09-23 @ 10:22:57
Postat av: elin

du måste berätta vad som händer med alla killar.. jag fattar inget!! men lockos dig som inte har några läxor. själv blir men nerbombad av alla slags läxor. Kom iallafall hem från zone-träningen för ett tag sedan, jag tror att det gick ganska bra men det är typ skitsvårt att komma med. det är typ 70 stycken som ska bli typ 17 så det är inte så stor chans men nu kan jag ju inte göra mer..

Vi får reada på om vi har kommit med den 5/10 (en söndag) Saknar dig nea Puss

2008-09-23 @ 20:38:26
Postat av: Your friend The Fjortizzzzz

ja fattar ... han sucks !! inte du <3

2008-09-24 @ 16:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0