Cat

Cat ar the hopes katt. Vi ar bastisar nu :) hahah
Den gillar att bli kliad kan man saga, och den faller vaaldigt mycket.
Jag matar den ocksa :)

Jag testade mina fotbollsklader och mina volleybollklader idag. Fotbollskladerna ar bra, lite for stora. MEN volleybollkladerna: SPANDEX! YIPPPIIIIE! OMG! JAG KOMMER DO!
Volleyboll suger.

Vi fick corndogs till lunch. Korv i ett majsbrod. Inte overdrivet gott.. :P
Jag och miriam vet ju inte hur man ater sanna grejer sa vi... Testar oss fram.. :)
Jag forsokte ata min med gaffel :P

Nu ska jag gora LAXOR! WOOHOOO! :D

Kommentarer
Postat av: Otto

WOAVF , nu börjar jag äntligen få veta lite om Cat!

Alldeles FÖR lite dock.

Är Du Bästis (!) med den!???! JAG är Din BästBästis! Visst!!!

Har den oxå fästinghalsband som kliar?? Var brukar Du klia den? Jag gillar ju på halsen under halsbandet och på magen (lite bakom örona oxå). Gillar den oxå dom ställena?

Matar du henne(eller är DEN en grabb?) med Din Amerikagröt?

Visst är det väl Skönt att inte JAG fäller. Säg åt henne att det är bättre om man Inte fäller.



Har Du fått sova ifred förresten??

2008-09-03 @ 09:09:41
Postat av: eric

varför kör du vollyboll om det suger???

2008-09-03 @ 15:51:09
Postat av: elin

work it girl, puss

2008-09-03 @ 17:45:48
Postat av: Mamma

Duktig Nea som gör läxor!



Igårkväll var pappa och jag på järnåldersvandring i Tinnerö med Friluftsfrämjandet. Det var spännande att "känna historiens vingslag". Idag har jag funderat över hur det kunde vara att leva då. Det är svårt att tänka sig, men helt klart var det säkert tufft på många sätt.

Under promenaden började det knaka i skogen och en hel skock med ungtjurar dök upp.

Troligen uppspelta av vår närvaro, jagade de runt i buskagen med svansarna på topp. Guiden sa att de var ofarliga så vi fortsatte gå. Efter ett tag lugnade de ner sig och började gloende följa efter

oss. Lite läbbigt tyckte vi nog alla att det var och jag kramade Otto krampaktigt i famnen. Har aldrig i mitt liv varit med om så nyfikna kreatur!!

Idag har jag varit allmänt seg. En bidragande orsak kan vara att Eric haft studiedag och han lyckades övertala mig att shoppa tuffa jeans åt honom på JC. OMG, DET SÖG!

Kanske ska Han följa med mig ut och jogga nu säger Han. Hoppas (känner mig tveksam) att han kan slita sig från Varulfsspelet på datorn OMG, DET SUGER!



Jag tyckte Corndog var ganska gott kommer jag ihåg, iallafall brödet.



Ja, just det... Elin är sur på mig också. Hon säger att jag slarvat bort hennes blå USA-jeans i tvätten. Vi kan för våra liv inte hitta dom! Du fick möjligtvis inte med dom?

(OMGOMGOMG!!!!!!!)

2008-09-03 @ 19:19:25
Postat av: Your friend The Fjortizzzzz

jisses ni verkar ha mykt läxor ??! :O stackare ! <3

2008-09-04 @ 20:48:53
Postat av: Your friend The Fjortizzzzz

jisses ni verkar ha mykt läxor ??! :O stackare ! <3

2008-09-04 @ 20:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0