Date this up :)

JAG HAR EN DATE !! WOHOO :)
Jag slipper ga med markus! ;P
Han heter Jesse. :) Han AR snygg, till skillnad fran vissa andra ;)
Det var val inte direkt en fraga oga mot oga, men han kanske ar blyg.
Han skicka ett Sms till Etta som fraga ;)
Jag har inte pratat med honom forut knappt. Men det har ar val den absolut basta anledningen att borja gora det :)
Han ar # 21 om ni kan se honom pa bilden ;) Jag vet inte, jag har inte kollat..
Och Charlie gillar DEFINITIVT Miriam, precis som jag sa,
 fast hon inte trodde mig, sa dar kan man ge upp direkt ;)
Han ar sa sot, han vet att miriam har en kille, och han vagar inte gora nat :)

Football game :) Miriam och Alyssa :) Alyssa och Etta :)

Var pa min forsta footballsmatch igar.
Det var svinkallt, jag var hungrig, trott, jag forstod inte nagot av spelet,  vi forlora med typ 40-7, MEN, det var helt klart vart det! Jag fick lana Charlies hemmamatch troja, nr 12 :)
Det var jatteroligt. Sen efter matchen at vi pa mcdonalds med footballsspelarna och cheerleaderna, efter en evighet fick vi maten. Smartorna pa mcd hade bara en kassa oppen..  Men all the magic happens at mcd :) Det var roligt dar, man fick mer kontakt med footbollsspelarna :D Sa nu kan jag iallafall saga att jag har varit en aning social :)
Det tog ungefar 2 och enhalv timme dit, och sen hem igen, sa vi kom hem ungefar vid kl 2. Jag och Miriam sov over hos Alyssa. Man kan ju saga att hun hade det ganska mkt stokigare an vad jag brukar ha i sitt rum. Det vill saga. DET VAR JATTESTOKIGT! hahah Saker preciis overallt! hahaha. Mamma, du skulle inte overleva att vara dar inne en hyperhundradelssekund. Sa jag kom precis hem igen. Maste ladda lite krafter infor the sleepover ikvall.
Och fotbollstraningen imorron,

Nej, volleyboll suger inte. Det passar inte mig bara. Och det blir for mycket med mer an 5 traningar i veckan. Jag vill springa mer. Det far jag inte direkt gora dar. Saken blir val inte direkt battre nar jag inte forstar hur det gar till. hehe.
Men jag far val dra mig i orat och springa ensam. Saken ar bara att man inte orkar efter en skoldag fran 8 till 4 och sedan efter 3 timmars volleyboll varje dag. Horde ni ratt? Ja, 3 timmar varje dag. Det blir lite for mycket volleyboll for mig. och for att ha lite mer gradde pa det sa har jag laxor. Inte overdrivet kul.. :)

Jag jobbar fortfarande pa NY... men det kommer val.. Nan gang.. nar jag orkar.. :)

Skolan Skolan 
Skolans huvudgata i princip ;)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hoppas du får en bra kväll:)

2008-09-06 @ 22:14:29
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/
Postat av: Otto

GrrHmf...

Den där Jeppe...



Men Alyssa. Henne gillar jag! Luktade det gott i rummet också?



Vilken Bollöparkorridor skolan har. Tänk Dej Nean där med Mej... Kul VI skulle ha!



SNYGGASTE KILLEN!!

2008-09-07 @ 06:45:59
Postat av: elin

mycket folk i koridorerna haha :D puss

2008-09-07 @ 14:17:35
Postat av: Mamma



Lilla pussigumman,

Du skulle bara veta vad jag sett och upplevt i min dag!! Och jag lever!!

Men tycker inte Alyssas mamma att det är besvärligt med hennes stök?

Alyssa verkar ju ta hand om Er mycket. Hon kanske inte haft tid att städa.

Berätta om Alyssa!



JAJA, det kan ju bli spännande att gå på date med Jesse. Fotbollskillarna har ju hög status om jag minns rätt.

Kom bara ihåg (!) att Du har ledigt från morsan i högst ett år. Sedan är det Bums Hem som gäller!

KäraIntenerDej!

2008-09-07 @ 15:20:56
Postat av: Anonym

2008-09-08 @ 17:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0