Jesse ar snygg.

Idag var det en lite konstig dag. Egentligen inte, men anda :)
Jesse ar val inte direkt sa jattepratglad, sa jag fragade Alyssa om han var blyg. Hon sa att han inte var det.. heheh. Men sa sa hon ocksa att han hade sagt att han inte direkt vagdade prata med mig for att jag var 'superpretty'.
Gissa vad jag levde pa idag?! :D
Men Kristine sager att han ar blyg sa jag far val lita pa henne.
Jag ska nog fraga om han, Miriam, Charlie och Alyssa vill hitta pa nagot, typ kolla pa film eller nat liknande, sa han kanske kan borja prata lite :) Han ar val blyg. :)

Dagen borjade med att jag vaknade med ont i halsen och i huvudet. Jag vill inte bli sjuk!
Det ar tydligen nagot som gar i skolan, nastan hela volleybollaget ar sjuka/halvdaliga.
Men huvudvarken forsvann efter ett tag, men jag har fortfarande ont i halsen. Det gar inte sa jattebra att springa pa volleybollen och Idrotten (A). Jag blir trott nastan direkt och svettas som en gris. Nice :P
Markus har nog fattat poangen med att jag inte gillar honom, han foljer inte efter mig sa mkt langre. :)

Skolan borjar med att vi varje morgon far aka med Alyssa till Skolan. 8 10 borjar den.
8 11 sa drar dom igang hogtalaren och laser upp nat om amerikanska flaggan eller liknande. Och shemat for borta/hemma matcher lunch och annat som dom tycker ar viktigt for eleverna att veta.
Da har jag engelska. Med Patti Pattison (HAHAHAHAHHAHAHAAHHAHAHHA)
Sen har jag US history med Mr Cristiansen
Sen har jag TA, som innebar att man far springa arenden, kopiera och sant at lararna. Det ar ganska slappt. Jag brukar borja pa laxorna som vi hat fatt fran engelskan dar. PLUGGIS som jag ar ! ;P
Sen sa delar jag och Miram pa oss. Jag har Foods. Just nu har vi ett projekt dar min grupp ska informera om personlig hygien. Miriam har spanska. Sen sa har vi Lunch. Det ar val inte jattebra mat. Ok. Den kostar 2 25 dollar varje dag.
Sen har vi Biologi med Mr Fagin. Han ser ut som en boll. HAHAHHA sorgligt men sant. :) korta ben och en stor rund kropp ;D Efter det har Miriam science eller liknande och stannar i samma rum som i biologin. Jag har spanska, och maste ga genaom skolan tillbaka till mitt skap (eller mina, for jag har tagit ett till :P) och sedan ha spanska for nyborjare :D hahahah
Men det ar bra, jag far bade bra betyg, det ar latt och jag slipper fa laxor. Alla blir glada. Och dom gor faktiskt annorlunda saker har an vad vi gjorde. Jag kan hela spanska alfabetet nu, vilket jag inte kunde innan. Varje spanska lektion sjunger vi en sang om en asna som inte kan saga U. Med dans till. Sa lektionerna liknar val dom dar hemma. Fast jag tror att alla in min spanska klass ar fran 9th grade, sa jag kanner mig ganska mobbad (A)
Men jag har en tjej fran volleybollen som jag sitter med. Fast alla sitter vid en egen bank, sa man sitter inte vid samma bord som nan, sa jag maste alltid vanda mig mot henne nar vi har ovningar >.<
Efter det sa maste jag skynda mig till Idrotten. Man har 4 minuter mellan varje lektion, sa det blir lite stressigt. Men vi brukar sa lite extratid. KIllarna som jag gar med gillar inte lararen, ms short, sa dom fjantar sig :P
Sa ms short blir arg och alla far springa extra varv. Men hon ska tydligen prata med deras tranare, sa dom ska skarpa till sig. Synd, for jag tyckte det var roligt :P hahah
Inte att springa extra varv dock.

Nu ska jag gora Mina gosiga laxor, som bara ligger och ropar pa mig!

Kommentarer
Postat av: Otto



Woaaff Nean!!



Kommer Du ihåg varje morgon hur jag pussar Dej och kryper upp i Ditt knä och talar om för Dej hur "Superpretty" Du är. Det är ju Självklart!

Fattar Alla med mer än en hjärncell! Det är väl inget märkvärdigt!

Och Du ska inte låta Dej luras! Bara för att Jag

BÅDE är SNYGG och SMART så betyder det inte att

ALLA killar är såna. Han är nog inte blyg utan bara DUM VetDu!!

Mr Fagin verkar kul! Det är kanske för hans skull som skolan har såna långa korridorer.

Men varför är det så roligt på engelskan? Får Ni leka med Bollar där?

På "TA" kan du sova. Ypperligt tillfälle.

Severas färdiglagad gröt nå´n dag?

Tror dom att åsnan lär sig säga "U" om ni dansar? (stackarservadnikommerfådansa.löjligt.)

Det där "Foods" verkar ju jättetråkigt! Känner Du Dej inte snuvad på konfekten? Lät ju så himla Smaskigt först.

Hur många extravarv har Du fått springa? Det gäller att fjanta listigt VetDu...



Utnyttja det där med huvudvärken VetJag! TänkDej att få Sova ifred en Hel Dag. Zzzzzzzz.....:)



OTTO ÄR SNYGGAST och BAST med Dej VetJag.

2008-09-09 @ 09:10:26
Postat av: Mamma

Hi Supercute!



Nu har Otto och jag precis kommit hem från Mormor och morfar. Jag kan säga att Du var det Stora Samtalsämnet och De Hälsar så väldigt Mycket till Dig!

(Det gör De varje gång vi talas vid; bara så Du vet!) Vi gjorde en utflykt till Udden. Där var sig allt likt. Tyst och fridfullt. Vi såg De vackraste Flugsvampar vi någonsin sett. Riktiga konstverk, synd att inte kameran var med!! Otto ställde sig vid dörren och ville in. Sedan utforskade vi en väg bakom två öppna bommar. Den tredje bommen var tyvärr låst och jag fick backa jättelångt. Men kul tyckte Dom att det var.

Morfar vill förresten veta ALLT om Jack och Kristines bilar!!

Och så vill han veta vad De tycker om SAAB och Volvo. Han tycker också att Du ska bjuda hit dom och Självklart ska vi låna hans bil då så att vi kan köra runt och visa Allt!

Jag tänkte också säga att Du ska bjuda hit Dem och andra vänner där om Du vill. Känner mig dock tveksam till att Du ska bjuda hit Patti Pattison.(är nog inte Hennes land liksom...)



Tog Du Nybörjarspanska Din Fuling!!



Nu får jag inte ha datorn längre! ...help!.....

2008-09-09 @ 20:49:03
Postat av: Mormorbror Göran

Tack för den långa berättelsen! Kul att veta. Låter precis som när jag gick i High School för 40 år sedan. Kortkorta raster, långa korridorer och runda gubbar. Det är på sätt och vis ganska bra att Du är i USA och bloggar, för det ger en massa samtalsämnen med inte minst mormor och morfar!(Glöm inte kontonumret om Du vill ha en klänningpresent av mig.)

2008-09-10 @ 00:07:27
Postat av: Your friend The Fjortizzzzz

hahaha de e såå ruligt att läsa om hur allt e för du verkar ha det jättebra ;D TOPPEN !! :D

vi älskar dig !



o nea, du är SUPERPRETTY !!!

2008-09-14 @ 13:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0