Fiiske

Igar sa var vi pa fodelsedagsfirande! Luisas lillebror fyllde ar, 12. Vi var forst och bowla, jag kom troligen sist. Jag har inte bowlat pa aslange! Jag var val anledningen :P Sen sa akte vi till deras hus. Luisa ringde nar vi var nan km ifran deras hus och sa att vi skulle ta med kubbet hahah. Sa jack fick aka tillbaka och hamta det :)
Den har gangen korde vi med riktigt avstand, sa jag var asbra ;D (det far inte riktigt plats i Jack och Kristines tradgard, men det funkar) Jag var med i det vinnande laget bada gangerna :P
Vi fick Hamburgare eller korv. Jag tog hamburare, eftersom jag altid mar illa av korv, for dom som inte visste det ;)
Sen sa fick vi Brownies till efterratt :)
Sen spelade vi ett mexikanskt domino. Det var faktiskt ganska roligt, men jag kom nast sist (A)

Idag sa akte vi och fiska. Jag, Miriam, Jack och Luisa. Forst akte vi ganska langt, till en bro som man kunde fiska ifran. Dar var det svinkallt, sa efter 10 minuter ungefar sa akte vi tillbaka till Morton, och fiska dar istallet. Fiskelyckan var inte sa stor. Det hela slutade med att vi matade smafisk med rakor.. och akte hem igen. Min fiskelina trasslade sig hela tiden med. Det var ju inte sa bra.. ;P

Jag maste val gora klart mina laxor... Surt.

Kommentarer
Postat av: Otto

Det går en duva på uterumstaket. Hon stör mej!!

Räkor är äckligt!!

2008-09-02 @ 09:15:55
Postat av: Mamma

Jahja,

Ingen fisk = HAMBURGARE.



Tänk på Jack. Han har fått många Damer att tampas med...

På nästa fisketur får Damerna ta på sig KläderEfterVäder och Linnea; Du trasslade väl upp din fiskelina Själv? och ha ALLTID Kubbet med!



Brownies är gott!

2008-09-02 @ 13:34:43
Postat av: eric

fiska äger vad får man för fisk där??:p

2008-09-02 @ 17:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0