Forskylning

Hej alla mina fans ;)
Har nyss vaknat, forskylningen har blivit samre, sa vi far se om det blir nan match for mig ikvall. Jag vakna kl 5 idag och kunde inte somna om. Ingen aning om varfor.  Jag maste iallafall folja med, det maste man tydligen aven om man inte ska spela.

Det ar inte Jesse pa bilden, det ar Charlie. :) En dalig bild dock ;)
Om ni haller pilen pa bilden utan att klicka sa star det ;)
Jag har inte riktigt tid att svara pa era fragor just nu, det far bli i nasta inlagg.

Ja Emmie, jag tror Jesse ar nagot att satsa pa, men jag kanner ju honom inte direkt.. Och Ja Lisa.. det tror jag med... Too bad, jag kanner honom knappt.

Kommentarer
Postat av: mio

jag ser ingen bild :o

2008-09-11 @ 17:03:27
Postat av: Annie

Tjaba snygging! De e synd att du inte e hemma nu för att se Disas nya hårfärg (tänk typ pippi), hade så jävla kul åt de i tisdags! Ha de! // Annie U

2008-09-11 @ 17:37:10
Postat av: Emmie

hej!<3 hahahah det va så jävla kul när annie skratta åt Disas hår hahahah hon börja gråta så mkt skrattade hon... hahahah du skulle vart med!!!



kram<3<3

2008-09-11 @ 19:36:01
URL: http://emmiehenningsson.blogg.se/
Postat av: Otto

F´låt Charlie! Jag mena inte det jag sa.

Charlie är säkert inte blåst...



GGGGGGRRRRRRRRöten Nea!!!!!!!

ÄGNA DEJ ÅT GRÖTEN NEA!!!!!!!



SNYGGOTTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-09-11 @ 21:18:45
Postat av: Mormorbror Göran

Hej Linnéa. I går hann jag inte läsa, för jag kom hem sent från fotbollslandskampen (Sverige slog Ungern i VM-kvalet med 2-1, skönt!) och somnade sedan framför TV:n. Men i kväll (torsdag) har jag läst ifatt. Jag ska prata med pappa om kontot (om han inte helt enkelt vill skriva numret till mig på [email protected] förstås). När är Homecoming?



Hoppas Du kryar på Dig!

2008-09-11 @ 23:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0