Gul Skolbuss

Idag sa hade vi for forsta gangen ingen skjuts hem, sa jag Miriam och Tim fick aka skolbuss med alla smabarn. Det hande val inte sa jattemkt under den resan. haha. Vi skulle fatt skjuts av Kevin men han kom pa precis innan vi skulle aka att han hade fatt detention for att han kom 2 min for sent till Study hall idag. :P Surt. Sa vi fick iallafall leta upp en buss som kunde ta oss till var gata. Det var latt for det fanns inte sa manga att valja pa. Vi har gatt endel ganger innan, hem alltsa, Men idag kl 5 sa har vi volleybollmatch och vi far ju inte trotta ut oss till den ;P hah
men vi ska ga tillbaka igen om ca 15 min.
Jag hann gora engelskan i skolan idag, sa jag har bara biologi. Har gjort halva med, sa det kommer nog ga ganska fort. Skont. Meen I guess att vi kommer fa ganska mkt imorron, for pa fredag ar det typ 'studiedag' sa alla kommer val ge nat over helgen :(

Charlie ar fortfarande in loooove med miriam sa i guess att han vill ga pa typ bio ensam med henne nan gang i helgen. sa jag maste hitta nan annan att hanga efter ahhahahaha. Jag vill inte vara ensam (A) Trakigt att sitta 'hemma' och glo. haha

Jag maste ga nu, fixa lite till volleybollen :)
Som sog igar btw. Hejda gosisar!

Kommentarer
Postat av: Otto



Jag tycker det är Skönt att va Ensam ibland.

Men varför ödsla energi på att glo om det bara är tråkigt?

Slut ögonen VetJag.



Promenera är oxå Skönt. Du får Gärna Hänga efter Mej när Du kommer Hem. Iallafall på Hemvägen. Då kan Du tolka efter.



Och så kan Vi Glo på bio i källaren DuoJag Nea.

Det blir Inte Tråkigt!



Otto = In Lööööööve With You!!

2008-09-25 @ 08:14:34
Postat av: Your friend The Fjortizzzzz

Älska gula bussar !! sååå engelskt/amerikanskt :b älskar ottos komentarer btw ;) störtskööna juh !!:D::D hahhah VOff på e <3

älskar dii nea <3

2008-09-25 @ 18:23:28
Postat av: Otto

Laffya Mandis!!!!!!!!!!!!!!!!!<<<<<<<<<<<<<<<<333333333333333333

SMACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PÖÖöööööööööööööööSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!

Mandis = Snygg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Utan Nean (oElinoEricoHusseoFarmoroMatte) skulle Du bli MIN for Sure!!!!!!!!!!!!!!

LöööööööööööööööövYa!!!!!!!!!!!!!

Fluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!

2008-09-25 @ 20:39:16
Postat av: disaismyname

fett med ballt med såna där gula skolbussar, typ sjukt klassiskt! O ofta otto adopterar manda! han älskar mig^^



pussiluut gulleplutt<3

2008-09-28 @ 12:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0