Haj

Vi forlora (big suprise) (i volleybollen..)
Men det var battre an forra gangen. :)
Och min overarmsserve gick battre. Jag overdrev val forut nar jag sa att jag kunde gora den, heheh.
Men det gar ju iallafall battre nu. Far val in 2 av 3 :) Vilket ar bra nar vi har hemmamatcher och folk kommer och kollar (A) Hemma igen pa torsdag. Sug pa den. :)
Engelskalaxorna har borjat rulla igang igen. :( Och jag visste inte att vi hade foods test imorron sa det kommer ju ga... *HOOST* ...bra..

Borjat fundera lite pa min lokala kontaktperson. Hon har inte hort av sig an. Okej? Hon skulle ha varit med pa flygplatsen nar jag kom, meeen dar var hon inte,, oooch hon har inte gjort nagot forsok att kolla om jag har kommit fram an. Sa jag ska kanske ringa sen.. nangang. Jag och Jack skamtar om att jag ska ringa och saga att jag behover hjalp, sa hon maste komma haha (A) Jag ar ond (6)

Jag och Jack ska ga och se Eagle eye. Den verkar bra :)
Ja,det ar en Linnea film.. Sa lisa du vill nog inte se den.. ;D

Kommentarer
Postat av: Otto

JAff , nu börjar vi få veta lite igen.

Det är bra.

Men hur går det egentligen med Gröten?

Det finns Många frågor som vi undrar över Nea.



Laffyou!



2008-09-17 @ 15:43:39
Postat av: Your friend The Fjortizzzzz

hahaah den dä lokalpersonen verkar juh lagom bra XD lycka till på hemma matchen nea ! ;D

älskar o saknar di <3

2008-09-17 @ 17:17:38
Postat av: Lisa

hehe! stämmer nog!:P

pussssssss

2008-09-18 @ 07:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0