Halloj alla glada!

Tjohooo
 forsov mig imorse. Min klocka ringde aldrig, sa jag vaknade av att Miriam fonade sitt har imorse. Ungefar 7, sa jag hade tid iallafall. Geni som jag ar, sa hade jag valt klader for idag igar. (jag brukar inte gora det) Ibland tyckar jag att jag borde belonas med nobelpriset (A)
Jag hann iallafall. Som tur var.

Dom flesta var pa 'fieldtrip' idag sa alla lektionerna var slappa. Vi fick gora laxor och sant. Men jag hade inga laxor, sa jag blev ganska uttrakad efter ett tag. Jag foljde med Kendra hem och at, vi at mackor och hennes mamma gjorde smothies till oss. Kendra bor en bit utanfor 'staden' om man nu kan kalla det det. Sa hennes mamma skjutsade oss hem till dom och sen tillbaka :)
  
Idag i Foods fick vi reda pa vilka grupper vi ska laga mat med. Jag kom med Nate, Kevin och Reyana. det tror jag blir en bra grupp :) Jag tror det kommer bli roligt. Jo, och jag gillar val kevin ocksa. Men det ar ju lite svart..
Jag kommer nog inte gora nat. Inte sa mkt iallafall :P Kanske lite :P
Iallafall tillbaka till Foods. Vi bestammde dar att pa lordag sa sk Nate, kendra, Reyana jag och kaanske Kevin vara hos Kendra och baka hahahahahahha. Vi ska val jobba pa vara betyg eller nat (A)
Jag ska ta med svenska recept ocksa :) Jag ska forsoka hitta dom pa engelska :) Sag till om ni har nat bra typiskt svenskt recept :D Jag ska forsoka hitta kanelbullar :)

Idag sa fick vi Trojor och byxor fran volleybollen, Dom ser faktiskt bra ut, jag har dock inte provat byxorna. Det star efternamnet pa ryggen och 'Huskies' pa rumpan :)
20 $ for det, det ar ju billigt typ 150 for allt, om jag inte tanker helt galet. :P Jag ar ju inte saa bra pa matte. :P
Och sen gjorde vi sanna dar torjor, jag vet inte vad dom kallas, med fargning och gummisnoddar.

Var kontaktperson skulle kommit nu, men tydligen sa 'dog hennes billampor' sa hon kommer inte. VI skulle akt till Marcos hus for typ 2 timmar sen, men vi stannade, eftersom hon skulle komma, sa vi ska aka nu iallafall.
Vi kollar pa ugly betty. Vi kan saga att dom ar en aning fore oss i sverige, sa jag forstar inte allt. Jag ar val inte jatteinsatt heller, men idagens avsnitt sa var bla lindsey lohan med, och Betty kopte en craappy appartment pga hennes Poweranimal. haha
Anyway, marco.. He's hot too :) han ar italienare.. hah

Skriver mer sen, vi ska aka nu.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Kanelbullar är smaskens.

Om du inte hittar något recept gör äpplekaka eller en tigerkaka

Du räknar bra Linnea.

2008-09-26 @ 11:01:01
Postat av: Otto



Vad sägs om Genuin Svensk Havregynsgröt anrättad direkt från grynet?

Tror Du den skulle slå Amerikagröten i smakupplevelse?



Farmors köttbullar Nean. Dom går inte av för hackor.

Jag lovar: Gör Dom och det blir Succe´!



Blodpudding är inte så dumt tycker Jag.

Eller Senapsgriljerad fläskkorv med redig Potatismos i en lagom röra.

Fläsklägg med en gnutta rotmos kan du pröva.

Och Kalopsen Nean Mör&God med en Liten,liten potatisbit till.

Bruna Bönor, Ärtsoppa, Paltbröd och Rödbetor tycker Jag inte om.

Däremot Tunna Pannkakor med Söt Jordgubbssylt.



Till efterrätt: Lönnebergaskinka med Arbogapastej ovanpå. Himmelriket är Nära!



JagVILL oxå va med på Foods nu när ni har kommit över den där hygienbiten! DuochJag Nean kan ha Foods när Du kommer hem igen. Visst.



Smaskens...<3

2008-09-26 @ 21:03:39
Postat av: Your friend The Fjortizzzzz

men gud va nice, Ugly betty böjar här nästa vecka :b hahahahhaha den e såå sjukt kull ;D AllA hälsar med varma KRAMAR och blöta PUSSAAR // amanda and the gang <333

2008-09-27 @ 10:44:33
Postat av: disaismyname

ofta Lindsey Lohan är med i ugly betty!:O

hahaaa men hon får väl inga andra jobb.. mohahhhahaaaa



sweeeet att du är i samma grupp som kevin!



you know" Vägen till en mans hjärta går igenom magen!"

Du kommer att förföra honom med din kokkonst!



Lööööööv you<3

2008-09-28 @ 12:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0