Har vi nat att prata om..? Vadret finns ju alltid..

har nyss vidgat mina vyer. Tog majonas pa min frukost macka idag. Dom tycker det ar jattekostigt att jag har smor pa mina mackor, sa jag tankte att jag iallafall kunde testa, efter en manad. Smaka val... okej. inte overdrivet mkt battre an vanligt smor, sa jag tror nog att jag kommer halla mig till det. At en asgod macka hos kendra igar, till lunch, sa det var val darfor jag tog majonas idag. :P

Vadret!
Det verkar vara en sak ni vill veta mer om (eller ar det bara brist pa samtalsamnen?)
Det borjar bli kallt har ocksa, jag tror inte det ar lika kallt som i sverige. Men jag ar ju inte ute sa jattemt. Men det ar ialafall kallt pa mornarna och sen ar det kallt i klassrummen med, sa man far ha med sig en troja.
Vissa trad borjar fa gula lov, inte sa manga an. men det finns mest granar har.
Det regnar inte lika mycket som jag trodde det skulle gora. Hitills har det bara regnat typ 3 ggr. Jag trodde att det regnade typ varje dag 8-)

Pratade nyss med Amanda i telefon. Vi kom fram till vissa grejer. Det ar tur att jag har dig! ;) Och att du vet vad jag gar igenom. Tack babe <3

Kommentarer
Postat av: Otto



Jag har inte frågat om vädret.

Men GRÖTEN har Jag frågat om många gånger.

Och så har Jag frågat om Cat om hur det är att sova under Jack och Kristines säng och om hundarna och katterna hos dom som Du fick kyckling och ris hos. Och Lollo.(KonstigtypnåtförIngemarBergmanTyckerJag)

Och så funderar Jag Mycket över Maten som Du äter. (majonäsNaa)

Och så KommerJagIhåg att det finns många andra som oxå Funderar och Du har InteSvarat. Det finns SåMycket att prata om Nean!

Och Jag Vill Veta ALLT. (vädretäroxåo.k.)



P.s. MejÄlskAmandatoo.<3

2008-09-27 @ 08:17:54
Postat av: Your friend The Fjortizzzzz

ne de har inget med samtalsämnen att göra !

Men när jag va i USA så va de så grymt varmt hela tin o ja vill inte att du kommer hem o e brunare än jag XDXD skuuuja men seriöst jag bara undrade ;)



hhahaha jag hålle med Otto lite där ^^ majonäs på macka... hmm gick du inte lite fö långt där ?? :b hahahah närå de e bra att du provar på nya grejer, bara det inte blir en vana ;) (du vet vad jag menar)



Gumman !! DET ÄR ETT NÖJE ATT SNAKKA MED DIG ! saknar dig såå grymt mykt !

satt o tänkte jättemykt efter snakket igår.. grät nog en skvett med (a) (du känner mig)

och sen tänkte jag på dockan vi snakka om, den vi skulle blåsa upp o sätta ett stort kort på ditt ansikte på den :D då blev jag glad igen !!

Då e du ju med på ett hörn lixom ;D ska nog fixa det tuills imorgon, eller det skulle jag kunna göra nu.. :) ska till stan nämligen :D



om jag gör det så tar jag ett kort på den o sätter upp på bdb så du kan se ;) hahahhaha fatta vad alla kommer tro XD

jaja skit i dem, JagSaknarMinNea !! <333

Så glad att jag har dig med <3 Älsk <3



P.s. hahah kul att otto äntligen erkänner sina djupa känslor för mig, han springer bara iväg när jag försöker klappa han XD men jag visste att kärleken fanns där långt nere ;D



PUSS PÅ ER ALLA <3



2008-09-27 @ 10:58:05
Postat av: disaismyname

hahaaa EXAKT hur många grader är det??

2008-09-28 @ 12:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0