Hej alla mina fans!

Nu ar jag hemma efter en laaaaang helg. Egentligen inte sa lang men den kandes valdigt lang. I lordags sa akte va harifrain kl 7. Vi skulle akt kvart i , men Kristine bestammde att vi skulle sova pa hotell efter lasertaggingen, eftersom vi anda skulle at det hallet pa sondagen (football) Och det var onodigt att aka hem igen innan. Sa alla var tvungna att packa och sen bestammde sig Jack att han skulle folja med i sista stund. Och sen var vi tvungna att hitta den sista biljetten som mystigt hade forsvunnit. Sen hittade vi den, i samma hog som alla dom andra biljetterna

Lasertaggingen borjade liiite senare an vad jag trodde, den borjade typ 11 och holl pa till klockan 6. Men vi var inte dar hela tiden, jag tror att vi akte darifran klockan 3 ungefar.
Men det var roligt. Det var Jag, Miriam, Alyssa, Louisa, Tim, Joseph, Kevin, Tyson och Etta.
Joseph och Tim ar dom andra utbytesstudenterna. Dom bor hos familjen Dunlap, Kevin ar en av dunlapsarna. :)
Tim ar fran Nederlanderna, han ar riktigt rolig. Och storsta playern.
Joseph ar jaattelang, han kommer fran tjeckien. Han ar blyg. Han och Alyssa har nagot pagang.
Aja, jag tror att jag gillar Kevin. Men han ar lite playish. sa vi far se med honom med. :)
Och vi kom val lite narmare varandra during the game, men som sagt, han ar lite playish.
For att ga tillbaka till Lasertaggingen. Alla fick ett spelnamn, Jag hade 'Jinx' och sen nar man bytte sa stavade dom fel till Sweden, sa jag hette Swiden. hahahahhahaha
Det gick bra for mig, jag kom pa runt 10:de plats varje gang. Vi spelade flera spel, for dom som inte forstod det.
Jao, klockan (ungefar) 3 sa kom Kristine och hamtade oss till hotellet. Vi fick vanta ett tag i bakluckan o Ettas bil. hahaha
Jag maste saga att jag sov valdigt daligt. Jag vakna nagra ganger och kunde inte somna om.
Gick val upp ungefar 9, at frukost. Packade ihop grejerna fran hotellet och gick ut till bilen. Da kom Alyssa pa att hon hade glomt sin mobil inne pa hotellrummet. Men det gick bra. Kristine fick hamta den.
sen sa tog vi bussen till Seattle seahawks arenan eller vad man nu ska saga. Det var haftigt att vara dar. Vi hade ganska bra platser. Det ar synd att jag inte forstar sa jatte mycket av spelet, men jag blir battre pa det.
Dom vann :D 37-13 tror jag. Bilder kommer senare. Jag ska testa att lagga upp en film ocksa, men jag far se om det funkar. :)
Sen sa akte vi hem igen, jag sov nog hela vagen hem.

Nu ska jag trana infor foods testet imorron, jag har inte pluggat sa mkt till det, sa vi far se hur det gar.
Jag vet inte om jag sa att jag klarade det forra med 3 fel. Sa jag klarade det.

Aja, sa nu ska jag val dra mig, Vi ska se om jag hinner duscha ocksa.

Kommentarer
Postat av: Otto



Your Swidenlover is calling!

Kevin - Naa.....

Cooldown Neababy!<3 I´m here you know!

Laveyou,Loveyou, Laffyou, Wolavvyou!!!!



Hinna Duscha - Naa....

Hinn Gröten istället!



Your Drömdate.<3<3<3<3<3





2008-09-22 @ 07:53:05
Postat av: Pappa

Maik Derby blev 2-2. Erics match. Idag på jobbet/universitetet träffade jag Per (Annas pappa) Han undrade hur du hade det? Jag sa att du har det bra. För det har du väl ?

2008-09-22 @ 17:49:51
Postat av: elin

låter som ett komplicerat spel det där lasertagging..

föresten så fick vi våra skolfoton idag och jag blev faktiskt bra!! so I´m happy..

men igentligen är jag inte så jätteglad för vi har typ flera ton läxor om allt skit som är tråkigt.. vi har också slutprov i NO:n som tar det mesta av min tid och jag har inte hunnit skriva min fusklapp som man fick ha med sig än men jag får kämpa på..Puss

2008-09-22 @ 19:03:22
Postat av: Mormorbror Göran

Hej Linnéa! Jag ska hälsa från mormor och morfar som jag just pratade med. De berättade om helgens kräftskiva, men mormor kunde inte minnas om hon hade fått någon snaps. Kul med fotbollsmatchen! Skynda på att lära Dig football, Du kommer att gilla det och ha jättekul hela säsongen. Det är en fantastisk sport! Nu ska vi fika, Susanne hälsar. Kram!

2008-09-22 @ 19:29:29
Postat av: Mamma



Haha, det låter som Ni börjar bli en Riktig familj om man läser första biten av inlägget noga.

Hade vart kul att se på...



Ärligt talat. Jag fattar inget av vad Lasertagging handlar om. Är det som Laserdome?

Är det bra eller dåligt att komma på tionde plats?

Morsan är väl trög...

Men Swiden var riktigt gulligt iallafall.



Seahawks vann Stort om jag förstår det rätt.

Jack måste ha varit i sitt Esse! Och vilket Drag!

GOGOGOGOoo!



Handlar Foodtestet om något matnyttigt?

Lycka till i vilket fall!



P.s. Finns det Bilbälte i Ettans baklucka?

2008-09-22 @ 20:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0