Inlagg nr 100

Inlagg nr 100, stolt over migsjalv ;D :P


Vi forlora. Big suprise igen.

Jo, det var ju en sak ocksa. Vi var tvungna att stanna och kolla, pa varsitys match.
Och Mj sager att han gillar mig. Trevligttrevligt.
Exept for.. Han ar en Frechmen. Han gar i 9th grade. Han ar 14. Han ar inte snygg. ahahhaha
Varfor far jag alla konstiga killar efter mig?

oh yeah. Vi trodde att Markus hade gett upp for ett tag sen, men han har borjat nu igen da, och det ar even more creepy this time :S Yeah he's groose.

Jag har signed up for ' Powder puff' Till homecoming week. Det ar football fast for tjejer. :D
 Fast det ar mesigt, man far typ inte tacklas :( och man har inte nagra skydd och sant sa det blir val lite mesigare an vanliga footballen. Det ska bli roligt.
 Killarna ska ha 'matcho volleyboll'. hahaha can't wait to see them in spandex x'D

Nu ska jag duschaaaa

Peace out homies ;)



 


Kommentarer
Postat av: Otto



Ja Nean, Passa Dej för Amerikakillarna.

Dom verkar Konstiga Allihopa!



Här i Swiden Suktar Din Mogna, Pigga, Snygga, Smarta, Smidiga, Stimulerande Och SötaStora Vän.



Your Darlingforever! <<33

2008-09-25 @ 08:35:07
Postat av: Mamma

Hej nyduschade Gosis!

Lite vädersnack:

Här har vi härligt höstväder med sol-och färgspel. Varmt på dagerna och kallt på mornar och kvällar.

Hoppas det håller i sig ett tag för jag tänkte att vi skulle röja lite i trädgården. Äppelträdet är överfyllt med Ingrid Marie och behöver avlastning.

Liknar vädret i Morton det svenska tycker Du?

Blir det mörkare på kvällarna där också?

Är det lika kallt som för några dagar sedan då Du kände akut behov av att köpa vinterkläder?



Jag fick precis veta att mormor och morfar fått beviljat assistans några timmar även de dagar som inte Rosita är hos dem. Det gör mig glad och lätt om sinnet. Troligen skulle det kunna komma igång redan nästa vecka.

Glöm inte att de hälsar till Dej varje gång vi talas vid. Skriv gärna ett vykort då och då.



Puss.

2008-09-25 @ 15:58:31
Postat av: Your friend The Fjortizzzzz

ooooo bra jobbat, fotboll som fotboll lixom ;) (inte för att jag vet så mykt om det i vilket fall som helst :b) menmen killar som spelar är iaf inte de minsta fel ;) ME LIKE ME LIKE :b hahha and I know you do as well darling ;) hhaha vi känner dig ! FLUMMFLUMM vet inte vad som har hänt med mig, ja blir en energi klump så fort skolan slutar ;;D;D;D;D WWOOOOHOOOO PARTY LIXOM :b hahahha imorn e de friday thanx God ! HELG !! finally ! ;D ooo sååå sjukkt härligt väder!! hur e ert ?? väderrapport tack ;) !

Inget dessamma utan vår Nea <33 ÄLSK !

2008-09-25 @ 18:28:41
Postat av: Otto

Woffi Nean!

Det Doftade Nea i Dina sängkläder som Matte tvättar nu...

WoffoWooffiWooffiLoveaaaaaaaaaaaa!!!!

(fattarintevarförhonskullegesejpåotvättadom)

2008-09-26 @ 08:26:24
Postat av: ingmar bergman



hahahhahahaahahha, din lilla killtjusare! Har du nåt tips eller??



pussilutt<3

2008-09-26 @ 12:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0