Jaa..

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Det hela ar lite confusing.

Kommentarer
Postat av: Otto

Är Jössen Dum mot Dej???!!!!

Säg åt han att PassaSej! Han känner inte MEj!



OrdnarSejalltidVetDuNeannärDuharMej.

2008-09-16 @ 09:44:27
Postat av: elin

vad är det som har hänt?? Du måste ju berätta,, jag tycker också jesse kan stickka upp nåt i röven om du tycker det nea..puss på nea

2008-09-16 @ 16:39:41
Postat av: Otto

MIN Sötnos är Du!!!!!!!!!

2008-09-16 @ 17:00:36
Postat av: Mamma



Jag har precis kommit hem från Collegium och en tre timmar lång föreläsning med Jana Söderberg. "Sluta jämföra dig med andra. Våga vara dig själv". Ann-Kristine var med. Både Hon och Jana var ganska härliga så jag tankade energidepåerna. Jana sa bl.a. att det är DU som bestämmer vad Din energi ska gå åt till. Bara som en liten påminnelse om Du känner Dig "confused".



Dina Rediga syskon har gjort precis som deras mamma sa åt dom och Sussar nu Sött. Dom är allt Bra Gulliga! :o)

Pappa är i Stockholm ett par dagar. Huset är tyst och fridfullt.

Nu ska jag slå ett öga på nyheterna innan jag somnar.

Älskardej. zzzzzz<3

2008-09-16 @ 22:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0