Jag ar en olaglig person..

Idag sa hande det val inte overdriver mkt i skolan, som vanligt, det hander val inte sa jatte mkt dar.
Foodstestet gick bra, det var inte alls svart, man fick 4 alternativ pa varje fraga, sa jag hoppas att jag kommer klara det. :) Biologi tills imorron. Och sen biologiprov och spanskaprov pa fredag.
Spanskan ar ju ganska latt for mig, sa det sak jag nog inte plugga till. Det ar varre med biologin.
Jag pratade med Jesse ocksa, han gillar Becka, som jag trodde dar med, sa vi ska ga som kompisar. Men iallafall, det kanns okej. Jag vill inte 'forstora' nat for dom :)

Iallafall vi at pa Plaza idag, for Kristine var inte hemma, och Jack vill inte laga mat, han sager att han inte kan. Dom har mexikansk mat dar. Och sa har jag varit olaglig idag... Jag korde Jacks bil nerfor gatan hahahahahahaahhasa.
Det gick val... bra.. :D ;)
Askul ^^
Men ni far inte beratta det for nan!! SHHHHHHHHHH!! hihihi ;) :O
Arligt. Ni kan inte beratta.

hahah :)

Som ni kanske markte sa hade jag en deppperiod, men jag tror att den borjar ta slut nu.
Jag saknade er och sa. Det blev lite konstigt. Med allt. Men som sagt, jag tror att det blir battre. Det var anda inte sa deppigt. Jag har inte gratit nanting sen jag kom hit. Jo, en gang. Men den raknas inte. For jag fick rok fran brasan i ogonen. Men jag tror att det kommer det med, det blir varre nar jag lyssnar pa min musik och sa. Sa jag brukar inte lyssna pa den. Bara Takida, typ 2 ganger. Och jag har inte satt upp nagra bilder pa er heller. Jag tror att det bara kommer bli varre om jag gor det. Sa jag kommer nog inte gora det pa ett tag iallafall.

Peace out homies :)

Kommentarer
Postat av: elin

jag ska inte berätta att du har kört bil...bara att typ hela världen kan gå in på din blogg men jag ska inget säga.. vad bra att det redde upp sig med jesse..nu kanske han börjar prata iallafall..saknar dig nea

2008-09-18 @ 07:58:15
Postat av: Otto

Give My Love to Becka.

I really Like Her!!

WoPuuhhh...

2008-09-18 @ 09:07:41
Postat av: Mamma



Skönt att det reder upp sig med Jeppe som sagt.

Har DU bjudit på mat ännu? Tänk på att Kristine kanske inte heller har lust jämt! (jag vet hur träligt det kan va!) Du har ju dragit med både lingon-och hjortronsylt,såsförberedelser och en Tung Kokbok... Gör lite rediger mat vetjag!



Bra att Jack lär Dig köra. Träna mycket! Då får ju pappa och jag det riktigt smidigt och lätt sen.



Du Får va lite deppig ibland. Konstig vore Du ju annars tycker jag. (Kan inte vara lätt att va utan Mej!!...)



<3Peace!<3

2008-09-18 @ 17:00:14
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och RÖSTA på mig och LÄNKA till mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-18 @ 17:03:52
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: Your friend The Fjortizzzzz

oo jesse... tusan ! men vafan ingen förtjänar någon så underbar som du ändå <33

Vi saknar dig med <3 men du e snart hemma igen :)

2008-09-18 @ 21:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0