jaja

jag ar precis klar med mina laxor. Jag var tvungen att skriva en "hunting song". Jag kan val inte saga att jag anstranger mig overdrivet mkt. Fast det blir okej. Miriam brukar bli klar innan mig sa i vissa amnen kopierar jag hennes (A) hahahah

Jag har fatt en stalker. En kille som forfoljer mig overallt. Och han ar inte snygg.
Han forsoker fraga mig om jag vill ga till prom med honom, och jag vill inte vara sa dryg. hhaha.
Sa jag (typ) sprang ifran honom igar, hahahahhahahahah!
Dagen borjade med att han fragade om jag hade nan kille i Sverige.
Sen forfoljde han mig och Miriam hela dagen.
Jag hade spanska, och var tvungen att ga fran ena delen av skolan till den andra, dar jag har mitt skap. Det ar inte sa stort sa det gar ganska fort, hehe.  :P Sa han typ sprang ikapp mig och fragade om jag skulle ga till Prom.. Jag sa att jag inte visste nar det var och gick (valdigt) snabbt in i spanska salen. hahahahahahhaaha.
Jag vill inte gora honom ledsen (A) :)
Jag vill inte ga med honom (A)
Nar vi berattade det for Jack och Kristine pa kvallen sa skrattade dom bara :) Dom sager att han ar valigt konstig. :P

Imorse sa foljde han med in i var engelska sal, och satt dar tills klockan ringde, sa han var val tvungen att springa till sin egen sal for att inte komma forsent. haha. Det ar lite synd om honom. Jag tror att han heter Markus. Sa jag forsokte undvika honom idag. :P

Vi korde soccer idag pa idrotten, det gick val inte overdrivet bra for mig.. ahahha
Pa sondag ar det fotbollstraning. Med killar. Det anda laget som fanns :)

Volleyboll suger! ahahah men eftersom det inte finns nagon annan sport man kan kora just nu, om man inte vill kora football med killarna sa far man kora det. Jag vantar pa att basketsasongen ska borja just nu..  Fast det skulle vara roligt att kora med killarna :)

Pa lunchen idag sa fick jag och miriam varsin fruktsmoothie av en kille som heter Charlie. Han ar faktiskt ganska snygg (A) haha, men jag tror att han gillar Miriam :) Nu blir Hon arg pa mig (A)
hahahha
Det finns endel snyggisar hahahahaha

Imorron ar det forsta footballsmatchen. Bortamatch. And I'm going!
Alyssa, Etta och nan mer Kevins tjej skulle jag gissa, jag och miriam ska forfolja deras buss som dom aker dit med ;) Lyckat (A)
Det var ganska langt dit, men det ska bli roligt :)

Pa lordag ar det sleepover med volleybolllaget, sa jag kommer troligen inte sova sa mkt dar. Och sen pa sondagen ar det som sagt forsta fotbollstraningen, bra timing :)

Nu ska jag ga och lagga mig!
Gooooood Morning to you! 

Kommentarer
Postat av: Otto

De är rätt Nea.

Spring Vetja , spring FORT!

Det brukar va bästa sättet att bli av med dom. Kommer han ifatt så får DU göra en tvärnit och byta håll. Det gäller att va uthållig! Morra åt han (och visa tänderna)när han kommer nära! När han inte kommer nära så ignorerar Du honom bara. Det brukar funka. Men Va På Din Vakt Vetja!



Det där händer mej ofta. Jag vet Precis hur Du känner Dej!! Det blir gärna sådär när man är Snygg VetDu.

Ett tips: Blöt håret. Då blir man lite fulare.



Apropå den där Charlie.

Låt honom gärna mata Dej med smaskiga saker. Stick fram nosen så långt Du kan och håll resten av kroppen så långt ifrån som möjligt. När det smaskiga är slut måste Du va snabb därifrån så han inte får tag i Dej.



Flocken är bäst!!!!!!!!



Smack från DIN SNYGGASTE KILLE! <3



2008-09-05 @ 08:56:19
Postat av: Otto



Det blev ju inge om Gröten ??

Nae Nea....

2008-09-05 @ 09:01:35
Postat av: elin

hahahahahaha...stackars marcus, hahaha, Not, satsa på någon av de snygga ;) har precis kommit hem från skolan och jag måste bara medela att Gerd har kommit igång (du vet vad jag menar) så jag säger bara sköööönt med fredag. Imorn kl. 10.30 så blir det match mot Kenty så önska oss lycka till Puss på dig

2008-09-05 @ 15:32:07
Postat av: Mamma

JAJA.

Du verkar ha hamnat i ett Smaskigt dilemma!



Om jag får säga vad jag tycker; så tycker Jag att det är mest schysst mot Marcus (ellervadhannuheter) att säga att Du inte känner för att ha en "boyfriend" just nu och att Du inte

vill bestämma vem Du ska gå på "the prom" med.



Då vet han ju vad som gäller och du slipper löpa runt på skolan så mycket.

Var Rak och Tydlig VetJag!



En sak till: Du Använder väl Bilbälte!!??



GodNatt från SvedalaMorsan.

2008-09-05 @ 20:41:50
Postat av: mumintrollet

Sounds goodie!! :D



mycket hetingar,sånt gillar vi!! HAHAAAA..stackars markus lr vad han heter... hälsa stackaren mfrån mig!:D Men håller med mor din, Tell him what yo feeeeeel! The poor thing går ju rubnt o hoppas på LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖV from you!

2008-09-05 @ 23:43:27
Postat av: Otto



Nae, har Du inte skrivet nå´t. Jag som gick upp så tidigt för o kolla. Hoppades på gröten ändå. Nea...

2008-09-06 @ 08:38:18
Postat av: HFF (= Hälsningar Farmor & Farfar)

du har sen många år en bojfrend i sverge har du glömt att jag var den förste som friade till dej.

vi tänker på dej ha det så bra du skall vända alla ryggen och inte pluta med mun .lev väl och var rädd om dej.tack för kortet hff

2008-09-06 @ 09:39:33
Postat av: Ebba

Heeej vännen =) stackare, det kan ju inte vara kul att ha en kille som gillar än efter sig.. men du måste säga att du inte vill gå med honom, du vill ju inte att han ska få några förhoppningar, vänta på den rätta snyggingen att gå med!!! Matchen idag blev 2-2 förresten, Lisa gjorde första och Emmie gjorde andra, om du inte visste ;D pösspöss på dig plutten, bamsekram

2008-09-06 @ 14:36:00
Postat av: Emmie

HAHAHAHA du verkar ha ganska så skoj där borta:P hälsa han Marcus från mig:P kram<3

2008-09-06 @ 16:44:43
URL: http://emmiehenningsson.blogg.se/
Postat av: helen kimme

Hej Linnea.

Jättekul att läsa om hur du har det. Det låter som att du har det riktigt bra och det är skönt.

Men du, vollyboll suger inte, det är jättekul.

Vi tänker på dig. Kram Helen

2008-09-06 @ 20:21:14
Postat av: elin

älskar dig nea

2008-09-06 @ 20:33:39
Postat av: Mamma

Älskar dej oxå Nea!!!

PössPöss.

2008-09-06 @ 20:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0