Juupp

Jag vet inte vem 'lollo' ar men du behover ju inte lasa min blogg om du stor dig sa himla mkt pa den. Jag vet flera som faktiskt vill lasa och du kankse inte ar en av dom. Men om du ska lasa den behover du iallafall inte klaga.

Kom precis hem fran Sleepovern, sov inte sa mkt, sa jag ar trott. JAg ska gora biologi och engelska nu. Tur att det inte var sa mkt over just den har helgen! Sen ska jag nog vila/sova ett tag. Om jag hinner. Traningen borjar halv 3, sa jag maste val troligen aka harifran tidigare. Men det var roligt igar, vi korde olika spel och lekar och sa. Jag var ganska trott hela tiden.. Sa efter 15minuter av Juno sa somnade jag :P men det var flera som redan sov da, sa jag var inte ensam. Klockan var ungerfar 1- halv2 sa det var ganska sent. Sen sa gick vi upp klockan 8- halv 9 idag.. Sa jag ar trott. Men jag ska rycka upp mig. Eller, jag har inget val.

Kommentarer
Postat av: Otto



Ser du dumma lollo!!

VadeJasa!!

Älskar Dej Nea!!



Stackars Dej. Dom kör ju slut alldeles på Dej.

Det lät ju så Bra med "Sleepover". Trodde Du skulle få sova jättemycket där...

Har du testat mitt tips förresten? Under Jacks och Kristines säng DuVet... (göretismygVetJag)



DinBästaSnyggingforever<3

2008-09-07 @ 21:25:19
Postat av: Mamma.

Snarkan!

Du behöver sova tycker jag. Och det är Ditt ansvar ,ingen annans. Säg ifrån nå´t och Sov!

Om Jag får prioritera lite i Ditt Liv där, så ska Du :

1)Vara Trevlig och alert mot Jack och Kristine. De verkar vilja Dig väl och förtjänar i så fall att Du ger dem gott om tid och omtanke. Glöm inte att De ställer upp för Dig helt gratis. Ställ då upp på dem! Inga trötta, drummellynniga tonårstjejer åt Dem!

2)Var trevlig och alert i skolan och sköt arbetet där. (åtminstonehjälpligt)

3)Enjoy Yourself!!!!!!



Gosedej från

DonaMorsa.

2008-09-08 @ 09:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0