Bananer och Dragqueens

Idag var vi pa en nojespark :) Jag, miriam, jack Kristine, alyssa och Kendra. Och jacks foraldrar och deras kompis.
Det var valdigt varmt, men det var roligt. :)
Jag akte bla. nat som liknar uppskjutet och hojdskracken i en och samma akatraktion. lite scary, haha jag var inte beradd varken i uppskjutet eller i nerslappet :S hahah
Vi fick testa elephantears, det var typ nat brod med socker och kanel pa. Inte sa jattegott. Menmen :)
Sen efter vi hade varit pa nojesparken ett tag sa gick vi och at. Pa nat hamburgarstalle. Efter det sa skulle vi aka hem igen, och nar vi gar till var bil, mitt pa parkeringsplatsen utanfor ett stort mall, sa ar det tva som har lite for roligt i baksatet i en bil. hahahahah.  HAHAHA. Jag gjorde engelskan i bilen pa vagen hem. Det blev om hundar sen iallafall, aven om det inte ar sa uppfinningsrikt. Men somsagt, jag ar ju inte har for att fa fina betyg. jag har fortfarande biologin kvar, jag kankse gor den imorron bitti.
Dom har redan borjat tanka pa vad dom ska vara pa haloween. Det ar vaaldigt mycket storre har an i Sverige. Alyssa ska vara en banan (GUL igen), charlie ska vara en gorilla som jagar alyssa. (dom ska filma det och kolla hur manniskor runt omkring ser ut nar dom gor det.) Kristine ska vara en pruttkudde (AAAAAHAHAHHAHAHA) och Jack ska vara dragqueen :'D Sa efer vi hade atit och sa, kollade vi pa klanningar at Jack HAHAHAHAHHAHA!
(Det ar inte han sjalv som har valt kostymen, det ar alyssa men anda ;D Jack valde at Alyssa och hon at Jack)
Jack som Dragqueen

Det blir iallafall ingen film ikvall, det ar tydligen forsent. Menmen. Skitsamma.
Just det! Jack har fixat en mobiltelefon till mig och Miriam. Vi ska dela den, men det ar ju battre an inget. :) Den ar faktiskt ganska cool. :)

Tivolii  Jag, Miriam, Alyssa och Kendra Tivolii Tiivolii Tivolii Get Alyssa gillar kor, och getter :)

Kommentarer
Postat av: Otto



WOOFMY, Klart Du valde Hundarna Nea. Jag ser ju hur Snygga Ni är så det går ju lätt att jämföra Oss. Jag tycker att Ni Tjejer är Snyggast men Jack och Geten kommer inte långt efter förståss.



Varför hade dom förroligt i baksätet Nea?

Hade dom oxå börjat prova banan&dragqueenkostymer?

Får man inte göra det i bilarna?

Det är bäst att Du håller Dej till engelskaläxor för säkerhetsskull. Tveksamt om Du ska göra biologin där. Vad tror du? Jag kan tänka Mej att det kan bli endel kulturkrockar.



Du&JagNean.

2008-09-15 @ 10:27:15
Postat av: Your friend The Fjortizzzzz

Gud vilken härliig dag du !

njut av vädret förresten, här e de lika kallt som i vintern fasen !! i morse när ja stack till skolan hade jag 2 linnen (de har lixom blivit lite min grej o ha två linnen, vet inte riktigt vfr :b) sen en tjocktröja, jacka, vantar, halsduk, jeans o vinter skor! o jag frös ändå, de e SVINkallt ! :P <333

2008-09-15 @ 18:53:18
Postat av: Your friend The Fjortizzzzz

KUL MED BILDER FÖRRESTEN ;D;D;D;D <333

2008-09-15 @ 18:54:17
Postat av: Mamma

Ni verkar ha fullt upp med Kul Saker!

<3

2008-09-15 @ 18:54:33
Postat av: elin

asså jack i den där klänningen,, hahahaha,,har du bestämt dig vad du ska va då? jag tycker du ska va en hmmm...få se.. en krabba, sexigt och snyggt..NOT.. men ta något roligt puss på dig

2008-09-15 @ 20:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0