Laxor kan ta sig

Just nu sitter jag med biologin. Efter att ha ringt runt och stort vissa hushall i sverige och ett i Michigan.
Mina minuter borjar sina.. :(
Ni far skylla er sjalva om ni inte var hemma. Jag fick anda slosa mina vardefulla minuter :(
Jag kanske ringer och stor nasta helg ocksa, vi far se. ;)

Biologi provet gick val... *host*... ja, det gick som det gick. Vi far se hur resultatet blir.
Pa mandag har vi ett framflyttat test om hur man olika matt, olika forberedelser och liknanade. Det ar ju mycket svarare att forsta det pa engelska. Dom har val ungerfar 3 ord bara for att blanda ihop nat. Vi far se hur det gar. :P
47 st ar det vi ska kunna. Jag kankse kan 15. ojojojda.
Nu ska jag val fortsatta fordjupa mig i biologin.
Till 'snart ar det jag som ar kung' :D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, ge Dig inte!

Klart Du blir BiologiKung i Morton!



Nu är Elin och Eric barnvakter åt Vidar och Edvin

Sedan ska vi till Malmslätt och se Derby (Erics lag) utmana Maik.



Men..Har Du inte blivit av med Dina host Än?

Mina har blivit bättre.

Puss.

2008-09-21 @ 13:32:12
Postat av: Ann-Kristine

Hej Linnea!

Nu har jag äntligen hittat din blogg. Jag lyckades inte googla efter den utan fick adressen av Anna till slut.

Du verkar har det bra och det är gott att veta. Du skriver att de första 30 dagarna kändes väldigt långa, det kommer att ändra sig. De sista månaderna kommer 30 dagar att vara lika korta som hemma. Kram till dig från Ann-Kristine

2008-09-21 @ 18:46:24
Postat av: Jean-Pierre

hej poopie!



jag var ju o spelade golf då WTF! hahahahha jag fick 3 poäng på 9 håååål.. för jävligt! Har du nåt nr man kan få lr ringer du igen(A)



pussilutt<3



2008-09-26 @ 12:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0