Miriam :D

Miriam skrev nyss ett medelande, jag har ingen aning om vad hon skrev men det var sakert jattetrvligt :D
Jag pratade nyss med hennes kille, jag pratade svenska :D HAHAHAH
Askul :)
Pa fredag ska jag och miriam ga fran skolan efter lunch, for vi ska pa nasta footballs match. Jag tror vi hade hunnit aven om vi hade gatt senare, men det ar alltid skont att vara lite ledig.

Jag ar iallafall sjuk nu. Kristine har kopt vitamin c, host-tabletter och massa kleenex till mig (och miriam). Imorron ar det da volleybollmatch. Jag ar lite nervos :S Men det gick riktigt bra for mig pa traningen idag. Allt utom servarna. Men jag far val hitta pa nat. :)

Vi spelar soccer pa idrott, alla killar hatar det. hahahahahhahaha
Inte direkt som i sverige, nar alla vill kora det varje idrottslektion.

Ska nog ga och duscha, jag har inte gjort Us history an, sa jag far val lasa det innan jag gar och lagger mig.

Jag vill bara saga att Miriam har stokigare rum en jag :) Mitt ar faktiskt inte sa stokigt. :)
Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Pappa

Fotboll är bäst. Efter 0-0 mot Albanien blev det vinst för Sverige igår. Vi vann över Ungern med 2-1. Danmark slog dessutom Portugal.

2008-09-11 @ 08:46:36
Postat av: Otto



JagVet varför killarna där inte Gillar soccer.

Du är Bättre än dom!

Du får inte va för präktig Älskling. Duscha, läxor och ordning på rummet.Hua...



Säg till Miriam att JagKänner att "Otto likes her". <3

Hälsa Jack, Kristine, Cat, Alyssa och Hon med BraAnsikte oxå.



SMACK!!

2008-09-11 @ 08:51:47
Postat av: JohannaJohan&Tyra

Hej hopp! Lika skojigt varje dag att kolla in din blogg! Nu har vi samlat ihop ett gäng frågor igen. Hoppas du har tid att svara på dem (eller i alla fall några ;))



Vad jobbar Kristine o Jack med?

Hur gamla är de?

Vill de inte ha egna barn?

Vad har ni för väder?

Har du någon hemlängtan?

Har du fått svar på dina frågor ang Homecoming?

När är den?

Vad ska du ha på dig?

Har du vant dig vid att det inte finns ngt toalås?

Har det hänt ngt pinsamt pga av det inte finns toalås?



Ha det fint o krya på dig!

kram

2008-09-11 @ 11:06:46
Postat av: elin

Jag kom på en jättesmart grej!!!!



om du inte har kommit på vad du ska ha på homecomming-grejen så tycker jag att du ska lägga in några bilder på det du funderar på att ha och sen får alla som läser rösta!!!



för då blir liksom alla nöjda,, du får veta vad vi tycker och vi får se fler bilder ;P

puss på dig

2008-09-11 @ 14:31:09
Postat av: elin

GUUD vad smart jag är!!!

2008-09-11 @ 14:32:13
Postat av: Mamma

Ja Linnea, nu börjar det bli dax att svara på Dina kommentatorers Alla frågor (bloggenigenom).

Vi är ju jättenyfikna!

Passa på att pyssla lite med sånt nu om Du är förkyld. Kanske bättre än match?



Hejåhå!ochPuss.

2008-09-11 @ 15:11:06
Postat av: Lisa

Hej!!!!

jag har varit dålig på att läsa din blogg den här veckan! Faan vad bra du verkar ha det förutom förkylningen!

DU MÅSTE fixa bilder på jesse!

Han gillar ju dig massor verkar det som! du kanske kan ge honom en liten liten present när han fyller år:)!

PUSSSSSSSSSSSSSSSSS LISA <<<333333

jag tror att du är lite småkär i jesse!!! ppthhhiiii!<3

2008-09-11 @ 15:26:39
Postat av: Your friend The Fjortizzzzz

hahah jag håller med elins jättesmarta ide !! ;D

bilderbilderbilder ;D;D;D;D

men gillar lisas ide med bilder på jesse oxå !! ;D

bilderbilderbilder ;D;D;D;D

hahahha fan va kul jag har ;)

älskade gumman ja e så avis på dig, vill oxå va där <333

2008-09-14 @ 13:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0